שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מקורבו שהסתבך בפלילים מייעץ לקמפיין
סער מודה
המועמד לראשות הממשלה מודה: חברו טל זילברשטיין, המבוקש על ידי האינטרפול, מייעץ בשכר למפלגתו. בינואר שכרה המפלגה יועצים שנויים במחלוקת בארה"ב
גדעון סער | צילום: קמפיין תקווה חדשה

אחרי שניסה להכחיש ומאוחר יותר להתחמק, מודה כעת יו"ר תקווה חדשה גדעון סער כי מקורבו, טל זילברשטיין, המסובך בפלילים בכמה מדינות בחו"ל ואף הוצא נגדו צו מעצר בינלאומי על ידי האינטרפול, משמש יועץ בשכר לקמפיין המפלגה – כך דיווח מתי טוכפלד ב'ישראל היום'.

עוד נודע כי למרות הודעת המפלגה על האפשרות לסיים את ההתקשרות עם יועצים מ'פרויקט לינקולן' ששימשו יועצים של סער, ואשר מייסד הארגון חשוד בעשרות מעשים פליליים בארה"ב, המשיכו היועצים מהפרויקט השנוי במחלוקת לייעץ לסער במשך כמה שבועות עד לסיום ההתקשרות ביניהם.

זילברשטיין מקורב מאוד לסער – חתונתו התקיימה בחצר ביתו של זילברשטיין בתל אביב והשניים בקשר צמוד כבר שנים רבות. למרות זאת, בכל פעם שנשאלו דובריו של סער אם זילברשטיין נושא תפקיד רשמי בקמפיין המפלגה, הכחישו את הדברים. גם כשחדשות 11 דיווחו כי זילברשטיין נצפה יוצא ממטה המפלגה, המשיכו בדוברות תקווה חדשה בקו המתחמק ומסרו רק כי זילברשטיין וסער חברים קרובים.

הסיבה להסתרת העסקתו של זילברשטיין נעוצה, ככל הנראה, בבעייתיות העסקתו בתפקיד בכיר של אדם החשוד ומורשע בפלילים מעבר לים. באוגוסט 2017 הוא נעצר על ידי המשטרה בחשד למעורבות בהונאת ענק, שבה נחשד גם איש העסקים בני שטיינמץ.

בבחירות 2017 באוסטריה עלה שמו של זילברשטיין לכותרות בכלי התקשורת, שם דווח שזילברשטיין, הפעיל דפי פייסבוק מכפישים נגד מועמד מפלגת העם האוסטרית, סבסטיאן קורץ.

אין זה המינוי הבעייתי היחיד בכוורת של סער. כבר בינואר שכר סער את שירותיהם של ארבעה יועצים מהארגון השנוי במחלוקת בארה"ב שפעל נגד דונלד טראמפ, "פרויקט לינקולן": סטיב שמידט, סטיוארט סטיבנס, ריד גלן וריק וילסון. זמן קצר לאחר מכן הפכה העסקה זו של תקווה חדשה את יועצי "פרויקט לינקולן" אף לבעייתית יותר, כאשר התברר כי מייסד הארגון ומנכ"לו, ג'ון וויבר, חשוד בעבירות בארה"ב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים