שיתוף
תגובות
חדשות » מקומם: שלושה מפגינים שנעצרו אתמול שוחררו היום
למי שמותר - מותר
ביהמ"ש השלום בתל אביב שחרר שלושה מפגינים שנעצרו אתמול | השופטת: "קיים חשד סביר לביצוע העבירות על ידם" | קבעה: "יוכלו להשתתף באירועים דומים:
המפגינים באיילון | צילום: דוברות המשטרה

בית משפט השלום בתל אביב שיחרר היום (רביעי) למעצר בית שלושה מפגינים שנעצרו אתמול במהלך "יום השיבוש" בקפלן ובהרצליה, בחשד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע על החלטת השחרור בזמן שכמה עשרות מפגינים התאספו מתחת לבית המשפט.

עשרות נעצרו אתמול בהפגנות באזור תל אביב, כאשר במהלך הלילה שוחררו כולם פרט לשלושה, שהובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. אחד העצורים, טל סוויסה, חשוד בהתנגדות לניסיונות השוטרים למנוע ממנו מלחסום את הציר בצומת עזריאלי, התנהגות בצורה מאיימת כלפי שוטרים וחבטה בפניו של אחר.

עוד מבחזית החדשות

אליזבטה פומיצ'יוב נעצרה בחשד לחסימת מעבר של כלי רכב בצומת עזריאלי. על פי העדויות ולטענת המשטרה, כשניסו לפנות אותה מהמקום, היכתה פומיצ'וב שוטר בעזרת מוט במבוק שעליו דגל ישראל.

העצור האחרון, אורי ארבל, נעצר לאחר שבצומת שבעת הכוכבים בהרצליה. על פי טענת השוטרים, נראה ארבל כשבידו אבוקה בוערת. ארבל חשוד בזריקת האבוקה הצידה והדיפת שוטר בזמן מעצר. עוד חשד שעלה הוא כי ארבל תקף באגרופים ובעיטות, מה שגרם לפציעת השוטר.

סוויסה הכחיש את החשדות נגדו. סנגוריו טענו כי לא הייתה כל אלימות מצידו וכי ביום שישי האחרון התחתן ובסוף השבוע היה אמור לנסוע עם רעייתו הטריה לירח דבש של מספר ימים.

באשר לפומיצ'יוב, טען סנגורה כי היא נעצרה עם הדגל ותהה איך לא נלקח ממנה "כלי הנשק". עוד הוסיף עורך הדין כי השוטר לא נפגע.

עוד מבחזית החדשות

באשר לארבל, נטען כי הוא מתנדב במשמר של השכונה, מאמן בקבוצת ריצה של שוטרים, ובסך הכל ביקש לנצל את זכותו הדמוקרטית להפגין. אומנם ארבל אכן הדליק אבוקה, אך עבירה זו לא מחייבת את המשך הישארותו במעצר.

השופטת אביטל אמסלם גלבוע, החליטה למרות בקשת המשטרה לשחרר את השלושה למעצר בית בן שלושה ימים וקבעה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות על ידם. כמו כן, אישרה השופטת את השתתפות השלושה בהפגנות או אירועים דומים לסוג האירוע בו נעצרו במידה והאירועים המדוברים חוקיים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים