שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מקומם: דיילת בטיסת ריינאייר "המטוס עומד לנחות בתל אביב הכבושה"
דיילת בטיסה של חברת ריינאייר לישראל כרזה מספר פעמים במהלך הטיסה שהמטוס עושה את דרכו ל"פלסטין הכבושה" | הנוסעים: "דורשים מריינאייר לפרסם התנצלות"
רינאייר | צילום: ויקיפדיה

תקרית חריגה בטיסה של חברת ריינאייר, מאיטליה לישראל, התרחשה לפני יומיים. נוסעים שהיו על הטיסה דיווחו כי אחת הדיילות כרזה מספר פעמים, גם באנגלית וגם באיטלקית, שהמטוס עושה את דרכו ל"פלסטין הכבושה".

עוד דווח כי הנוסעים העירו את תשומת ליבה של הדיילת לאמירה השנויה במחלוקת, כבר במהלך הטיסה, וביקשו ממנה להתנצל. לטענתם, היא סירבה לעשות זאת ואף חזרה על האמירה עוד כמה פעמים. לבסוף, כחצי שעה לפני הנחיתה, כרזה הדיילת פעם נוספת ש"כל הנוסעים מתבקשים לחזור למושבים כי המטוס עומד לנחות בתל אביב שבפלסטין הכבושה".

הצטרפו ועקבו אחר

9 תגובות

  1. לא שגוגל יותר טובים.. ניסיתי לחפש כתבות דומות באנגלית אז רשמתי בגוגל "ryanair palestine" ואז אם יורדים למטה קצת גוגל מציעה בגלל המילות חיפוש לטוס לחו"ל בעזרת ריינאיר ושמה במדינת המוצא פלסטין (TLV). מה שמראה שהם רושמים שTLV = פלסטין

  2. ראיין אייר צריכה לפטר את הדיילת. תארו לעצמכם שדיילת במטוס אל על ינחת בדאבלין ותשמע הודעה שאנו נוחתים במושבה לשעבר שנגזלה מהממלכה הבריטית.

  3. לדרוש לפטר את הצוות שהתבטא באנטי ישראליות מובהקת. בנוסף ממליצה לכל הידראלים להטיל לרם על חברת ראינר ולהפביק לסוע איתה מהארץ ובכלל.

  4. צריכים לפנות לשלטונות גרמניה לפטר אותה מהעבודה. מדוע מתעסקת בפוליטיקה בשרות דיילת מקצועית?

  5. לחלט את המטוס של החברה ואת ניכסי החברה בארץ עד להתנצלות ראשי החברה הוכחה כי ננקטו צעדים משמעותיים מול הדיילת .
    מספיק עם ההכלה העלובה של ביבי וממשלותיו הגיע זמן להוכיח שאינם אימפוטנטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים