שיתוף
תגובות
חדשות » מצמרר: ילדתה בת ה-12 של בת שבע נגרי הי"ד ספדה לאמה
בהלוויה קורעת לב נטמנה בת שבע נגרי הי"ד, שנרצחה אתמול בפיגוע בהר חברון | ביתה בת ה-12 שניצלה בנס נפרדה: "אני רוצה לתת לך חיבוק פעם אחרונה"
זירת הפיגוע בהר חברון | צילום: דוברות מד"א

בת שבע נגרי הי"ד, שנרצחה בפיגוע הירי בדרום הר חברון, הובאה אמש (שני) למנוחות בכפר עציון. בבית חגי, מקום מגוריה של נגרי, הספיד אותה רב היישוב, חברים ובני משפחה. בכפר עציון, שממנו יצא מסע ההלוויה הספידה את נגרי, בתה בת ה-12, אמה, אחיה, אחיותיה ואחייניתה. נגרי, אם לשלוש בנות, בת 40 בפטירתה, גדלה במועצה המקומית אפרת, התגוררה ביישוב בית חגי ועבדה כגננת באפרת.

בהלוויה ספדה לה ביתה, שניצלה בנס ויצאה ללא פגע. בקול שבור מבכי ודמעות אמרה לאמה: "אמא, אני רוצה לתת לך חיבוק פעם אחרונה. אני מתגעגעת אלייך ותמיד אתגעגע אלייך. את תמיד בתוך הלב שלי. אני יודעת שאת שומרת עליי, גם כשאני לא יכולה לראות אותך. תמיד שמרת עליי, ועכשיו אני בטוחה יותר. את היית הבן אדם הכי שמח שאני מכירה. יצאנו לירושלים להיפגש עם בנות דודות, להכין את הגן שלך. עלינו לרכב עם אריה ופתאום שמענו שלוש יריות. החלונות היו שבורים לגמרי ואת כבר לא היית ערה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמרה הילדה: "התקשרתי למד"א 'ירו עלינו בואו מהר'. נלחצתי, הקול שלי רעד. כולם טיפלו בך והחזירו לך על כל הטוב שעשית לכולם. תמיד אמרת שהלב שלך רחב ופתוח לכולם. אני מבקשת ממך, אמא, שתשמרי עליי, על אבא על כולנו. ואל תעזבי אותי. אני מקנאה בכל המלאכים שזכו בך למעלה בשמיים. אני בטוחה שאת נהנית, טוב לך שם, אני אוהבת אותך. אני מבטיחה לך שתמיד תהיי אצלי בלב והילדים שלי יידעו איזו אמא לביאה הייתה לי".

אמה של בת שבע, ספדה לה ואמרה: "בת שבע בתי הבכורה עשתה אותי אימא, יחד עם אבא שלה שהתפללנו כל כך וחיכינו הרבה. מגיל צעיר מאוד היא אהבה ילדים ולכן הלכה ללמוד להיות גננת. היא מאוד אהבה את הילדים בגן ואת ההורים, שהתחרו ביניהם מי יזכה לגננת המיוחדת הזאת עם הנשמה כל כך גדולה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים