שיתוף
תגובות
חדשות » מפקד סוללת כיפת ברזל: "קמים עם תחושת שליחות"
לדברי מפקד כיפת ברזל "האויב בוחן אותנו" | סרן ש': "האויב מבצע מטחים מורכבים מאד, גם ביום וגם בלילה, וזאת כדי לחדור את ההגנות שלנו"
כיפת ברזל | צילום: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון

"המטרה – להיות תמיד צעד לפני האויב": למרות ירי הטילים הכבד לישראל במבצע מגן וחץ, עד כה צה"ל הצליח להגן על הציבור באמצעות השימוש במערכות ההגנה "כיפת ברזל" ו"קלע דוד". מאחורי הפלא הטכנולוגי הזה, עובדים קשה אנשים רבים סביב השעון. סרן ש', מפקד סוללת כיפת ברזל, שהגיעה ל-96 אחוזי הצלחה בהפלת טילי הג'יהאד שנורו מעזה סיפר ל"ישראל היום".

"האויב מבצע מטחים מורכבים מאד, גם ביום וגם בלילה, וזאת כדי לחדור את ההגנות שלנו. הוא מנסה שיטות שונות וסוגים שונים של מטחים אבל אנחנו מצליחים לתת למטחים האלו את המענה המיטבי ביותר ואנחנו מצליחים להיות כל הזמן צעד אחד קדימה לפני האויב" סיפר סרן ש'.

עוד מבחזית החדשות

לדבריו, בסוללה שלו יש לוחמים שמתגוררים בסמוך למקום ההצבה ולכן רואים בשירות שלהם שליחות גדולה עוד יותר. "יש אצלי לוחמים ואנשי מילואים שמגיעים ממש מהשטח שהסוללה מגינה עליו, התחושה בקרב אנשים אלו היא נפלאה הם ממש מרגישים זכות גדולה להגן על המשפחות שלהם".

"כל אנשי הסוללה מרגישים גאווה עצומה על רקע התפקיד שלהם והם קמים כל בוקר עם תחושת שליחות חזקה מאד. אותי כמפקד זה ממלא בתחושה של גאווה וגם בתחושה של זכות לעמוד ולפקד על צוות כזה. אני בעצמי קם כל בוקר ורואה את דגל ישראל מתנפנף על הסוללה וחש ממש את הכבוד והזכות להגן על המדינה ולהוביל צוות כזה מצוין".

"הרגע הזה שבו מיירט שלנו פוגע בטיל אויב הוא רגע טהור כזה שמנקז אליו את כל השירות שלנו. זה רגע שבשבילו אנחנו מתאמנים כל כך קשה ומהבחינה הזו יש את התחושה שלמען הפגיעה הזו עבדנו כל כך קשה והתאמנו בלי סוף. כך חשנו במבצע הקודם וכך אנחנו גם חשים כרגע".

סרן ש', התייחס גם להיענות להגיע לשירות מצד אנשי המילואים על רקע המאבק ברפורמה המשפטית. לדבריו, "אני רואה התגייסות שלמה גם מצד אנשי המילואים שהגיעו בצורה מלאה לשרת כחלק מצה"ל. אני גם רואה את הלוחמים, הטכנאים, אנשי הקבע וכל אנשי המערכת שלנו, ממש עושים ימים ולילות בתפעול הסוללה, זה ממש משמח וזה מאפשר לנו לפעול כל היום וכל הלילה ולהתמודד בצורה הכי טובה עם ירי הטילים הכבד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים