שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מפקד מחוז תל אביב הנכנס: "אסור שיהיה כאוס"
הפגנות המחאה
מפקד מחוז תל אביב הנכנס ניצב פרץ עמר התייחס למחאת הרפורמה וצעדי המשטרה המתוכננים: "אין שום שינוי מדיניות. המדיניות היא לאפשר את המשך החיים"
המפגינים באיילון | צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז תל אביב הנכנס ניצב פרץ עמר, התייחס להפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט וצעדי המשטרה בהפגנות והבהיר: "אין שום שינוי מדיניות. המשטרה פועלת על פי עקרונות המוכתבים לה מראש. אין מרחב תמרון למפקד מחוז. לכל מחאה יש שני צדדים. הצד שרוצה למחות והצד שרוצה את חופש התנועה והעיסוק. לא מנחים אותי מה לעשות בהקשרים האלה. אני יודע לעשות מה שצריך. אפשר למחאה למחות ואעזור לה לקיים את המחאה. אבל יש קבוצות קטנות שיוצרות את הכאוס האלים. יורדים לאיילון וזורקים אבנים על שוטרים".

עוד אמר עמר: "לעיתים אין מנוס אלא להשתמש באמצעים לפיזור הפגנות" והוסיף "איילון צריך להישאר פתוח אבל זה לא קו אדום. לא יכול להיות שיקבלו את בקשתם ויהפכו את זה לאלים. אנחנו מדינה שלא צריך להיות בה כאוס. המדיניות היא לאפשר את המחאה באופן מלא ולאפשר המשך החיים. ההפגנות האחרונות הוכיחו שזה לא צריך להיגמר בחיכוך לא טוב".

עוד מבחזית החדשות

מפקד המחוז גינה את הנפת תמונות השוטרים במהלך ההפגנות ואמר: "צר לי על התמונות הלא מתאימות וטובות. אף אחד מהשוטרים לא רצה את התמונות. השוטרים עובדים כל שבת, חום אימים, תנאים בלתי נסבלים והם לא מצייצים. היו קבוצות מיליטנטיות שתקפו את השוטרים. מה שצריך להיות היא מחאה שקטה. נכווין ונעזור להם".

לסיום הדגיש מפקד המחוז: "אנחנו ארגון ממלכתי גדול שלא מעביר משימות מאחד לאחד שקשורות לדעה או תפיסה. אנו מתנהלים על פי פקודות המשטרה והן נהירות לנו מאוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים