שיתוף
תגובות
חדשות » מפקד מחוז מרכז בסיור באלעד: לרגל פתיחת שנת הלימודים במגזר החרדי
פתיחת שנת הלימודים
מטרת הסיור, בחינת מערכי האבטחה והתנועה במוסדות החינוך בעיר, בהם נפתחה היום שנת הלימודים במגזר החרדי
מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, קיים הבוקר סיור בישוב אלעד | צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון ומפקד מרחב שרון, תנ"צ נתי גור סיירו הבוקר (ראשון) באלעד, יחד עם מ"מ מת"ח ראש העין, רפ"ק מירי יגר ומפקד נקודת המשטרה באלעד, פקד אלירן ברגיג, לבחינת מערכי האבטחה והתנועה במוסדות החינוך בעיר, בהם נפתחה היום שנת הלימודים במגזר החרדי. 

במהלך הביקור,  פגש פיקוד המחוז והמרחב בראש העיר, הרב ישראל פרוש, נציגי הרשות המקומית והנהלת בית הספר תלמוד תורה "תורת חסד", לצד ביקור בכיתות הלימוד ומתן ברכה  לתלמידים, לשנת לימודים פוריה ומוצלחת. 

במהלך הביקור הדגיש ביטון את חשיבות השת"פ עם כל הגופים, הן ברשות המקומית והן במוסדות החינוך בעיר, לרווחת התושבים וביטחונם, לרבות קידום פרויקטים ייחודיים לנוער והידוק הקשּר החשוב של המשטרה עם הקהילה. 

בנוסף ציין ביטון, כי לפתחנו עומדים כל העת אתגרים רבים במישור הבטחוני, הפלילי והסדר הציבורי ולצד כל אלה, מחובתנו להיות תמיד קשובים ואפקטיבים לתושבים, תוך מתן מעטפת אבטחתית ושירותית נדרשת.

מפקד מחוז ביטון, שיבח את ההיערכות המקצועית בשטח, בכלל זה את המוכנות המבצעית, הפריסה הנכונה עפ"י מיפוי מקדים ושילוב מערכי משטרה לצד פיקוח עירוני למען הציבור כולו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים