שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מפקד כוח וגנר: אנשי יחלו להתפנות מבחמוט
יבגני פריגוז'ין, מפקד כוח וגנר פרסם סרטון שבו הודיע בזעם כי אנשיו יעזבו את העיר בחמוט, אותה מנסה רוסיה לכבוש מזה שמונה חודשים, בשל מחסור בתחמושת
יבגני פריגוז'ין

המאבק הפנימי בין כוחות צבא רוסיה למשטר הרוסי הגיע היום (שישי) לנקודת רתיחה. יבגני פריגוז'ין, מפקד "כוח וגנר" המקורב לנשיא ולדימיר פוטין הודיע כי אנשיו ייסוגו מהעיר בחמוט, אותה ניסו לכבוש מידי צבא אוקראינה במשך יותר משמונה חודשים.

בסרטון שצילם לצד מפקדי הכוח בחזית האוקראינית נראה פריגוז'ין כשהוא מספר על מעורבותה של חברת שכירי החרב שלו בלחימה באוקראינה ומלין על היחס המשפיל לו הוא זוכה מצד משרד הביטחון הרוסי. פריגוז'ין קובל מזה זמן על הקצבת התחמושת המגיעה לאנשיו וטוען כי זאת הסיבה לאבדות הכבדות בקרב אנשיו.

עוד מבחזית החדשות

פריגוז'ין הודיע כי אנשיו יישארו בעמדותיהם בבחמוט עד יום שלישי, התשיעי במאי, יום הניצחון על גרמניה הנאצית, על מנת "לא לבייש את העם והנשק הרוסי", אך לאחר מכן יחלו להתפנות לבסיסיהם העורפיים.

במהלך הלילה העלה פריגוז'ין סרטון לרשת הטלגרם של הארגון בו הוא נראה לצד עשרות גופות של חיילי הכוח כשהוא מקלל בצורה מפורשת את שר הביטחון, סרגיי שויגו, ומפקד צבא רוסיה, ויטאלי גרסימוב כשהוא דורש מהם לשלוח מייד תחמושת נוספת לכוחותיו. בפנטגון העריכו כי כוח וגנר איבד קרוב ל-10,000 לוחמיםן בקרבות באוקראינה מאז חודש דצמבר, רובם המכריע בלחימה בעיר בחמוט.

עוד מבחזית החדשות

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים