שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מפקד חיל האוויר במסר למפקדי הטייסות: טייסים שלא יגיעו לאימונים ירדו מכשירות מבצעית
מפקד חיל האוויר תומר בר הבהיר למפקדי הטייסות כי טייסים שהודיעו כי יפסיקו להתנדב למילואים אם תעבור הרפורמה המשפטית, לא יוכלו לצאת לפעילות מבצעית
מטוס קרב | צילום: BlueBarronPhoto, שאטרסטוק

מפקד חיל האוויר תומר בר השתתף היום (ראשון) בפורום סא"לים בחיל האוויר ובמהלכו התייחס למחאת הטייסים שהודיעו כי יפסיקו להתנדב למילואים אם תעבור הרפורמה המשפטית. בר הזהיר את הטייסים כי מי שלא יגיע לאימונים ירד מכשירות מבצעית.

מפקד חיל האוויר הנחה את מפקדי הטייסות לקיים שיחות עם טייסים שהקפיאו את האימונים ולהבהיר להם כי "לא נאפשר חצי חצי. מי שלא יגיע לאימונים גם לא יכול לקחת חלק בפעילות המבצעית של החיל". מפקד חיל האוויר אמר לקצינים הבכירים שהציפייה שלו היא, שטייס שהודיע שלא יגיע לאימונים יזומן לשיחה עם מפקד הטייסת וזה יבהיר לו כי נדרשת ממנו מחויבות והבנה חד משמעית, כי בפעם הבאה במידה ויודיע על הפסקת אימונים הוא גם לא יוכל לקחת חלק בפעילויות אחרות של הטייסת במישור המבצעי.

עוד מבחזית החדשות

בחיל האוויר מצפים למחויבות של טייסי המילואים, מכיוון שהפסקת אימונים מבחינה מעשית, משמעותה היא שתוך כמה שבועות טייס שלא התאמן צריך לבצע ריענון על מנת לחזור לכשירות, דבר שקורה לא מעט עם טייסי מילואים מסיבות אישיות כאלה ואחרות.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. שילכו למסור מידע לאוייב וזהו. למה לגמור את המדינה לאט. הרי הם חושבים שזה הסוף ושורפים את הכל. אז תשרפו. ככה בטוח ״הבנות שלי צריכות לגדול פה!״ תהיה מרוצה.

  2. מצוין! רק ריתוק לקרקרע יאיים עליהם, האוויר שהם חושבים שהם אמונים עליו, יצא להם סוף סוף מהמפרשים… סליחה..מהכנפיים!
    נראה אותם מוותרים על הכבוד והתהילה בשם הצלת הדמוקרטיה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים