שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מפכ"ל המשטרה על ההיערכות לרמדאן: "אנחנו לא במקום טוב בכלל. אין מספיק שוטרים"
בדיון בכנסת לקראת תחילת הרמדאן, הזהיר המפכ"ל "אנחנו עדיין לא במקום שאנחנו רוצים להיות" | נציבת שב"ס: פועלים לקבל אישור משפטי לצופף את הכלואים
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

הוועדה לביטחון לאומי בכנסת קיימה הבוקר (רביעי) דיון מיוחד על היערכות המשטרה ושירות בתי הסוהר לקראת הרמדאן שיתחיל בעוד חודש. מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, הזהיר בדיון: "אנחנו לא במקום טוב בכלל, אין מספיק שוטרים".

עוד אמר שבתאי כי: "אנחנו עדיין לא במקום שאנחנו רוצים להיות בו בפן הלוגיסטי אבל אנחנו כמעט שם". ח"כ עמית הלוי שאל כמה חסר והמפכ"ל השיב: "לא יודע להגיד ככה, בתשובה לא אחראית אני אעריך מאות מיליונים. אבל הבעיה שלנו היא לא הציוד, אין לנו מספיק כוח אדם. נתפסנו במערומינו בשומר החומות, ומאז השתפרנו מאוד".

עוד מבחזית החדשות

לדברי המפכ"ל "ישנם גורמים שיש להם אינטרס להתסיס את השטח ולהראות שמדינת ישראל מפרה את פולחן הדת. "החיבור עם משרד החוץ פה הוא קריטי, כדי שנוכל לטפל באירועים חריגים באופן כירורגי". טען שבתאי.

מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון תורג'מן, אמר בדיון כי: "לשמחתנו הר הבית נמצא כרגע מחוץ למעגל האלימות, לשם אנחנו נערכים. אנחנו נכנסים לרמדאן מורכב, גם במזרח וגם במערב העיר".

נציבת שב"ס, רב גונדר קטי פרי אמרה בדיון כי: "קיבלנו התרעה מודיעינית לפני מספר חודשים ובעקבותיו קיימנו הערכות לקראת שביתת רעב שעלולה להיפתח במהלך החודש. שירות בתי הסוהר נמצא באופן קבוע ב-1,500 כלואים מעל תקן הכליאה. פועלים כדי לקבל אישור משפטי כדי לצופף יותר את תאי הכלואים לקראת הרמדאן. גם אצלנו ניכר חוסר במשאבים ובכוח אדם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים