שיתוף
תגובות
חדשות » מפחיד: בקבוק בנזין ומצית בפתח סופרמרקט בראש פינה
המלחמה בפרוטקשן
בכניסה לסופרמרקט בראש פינה, נמצא בקבוק בנזין שאליו מחובר מצית – סימן ההיכר של ארגוני הפשיעה שביקשו לרמוז לבעלים שהגיע תורו לשלם דמי חסות
בקבוק הבנזין שנמצא ליד הסופרמרקט | צילום: פרטי

בעלי סניף סופרמרקט בראש פינה, שהינו חלק מרשת ארצית גדולה, גילה הבוקר (ראשון) בכניסה לחנות את הסימן הקבוע של ארגוני הפשיעה באזור, שביקשו לרמוז לו כי הגיע תורו לשלם דמי חסות תמורת הגנה על העסק מפני הצתות וירי. "אף אחד לא פנה אלינו ויכול להיות שיפנו לבקש פרוטקשן או מצפים שאנחנו נעשה עבודה בלשית ונבין לבד למי צריך לפנות, אבל אנחנו לא מתכוונים לשלם" אמר בעל הסופרמרקט.

הוא הזעיק את המשטרה שהגיעה מיד לזירה ואספה ראיות. "אנחנו סומכים על השוטרים שיפעלו" אמר והוסיף. "זו חציה של קו אדום שהפרוטקשן מצפים שגם סופרמרקטים ישלמו להם ואנחנו לא מתכוונים לוותר".

עוד מבחזית החדשות

גם בשבוע שעבר קיבלו מספר בעלי עסקים את המסר הזה, שהפך לסמל הפרוטקשן בגליל. בכניסה למתחם העסקי או החקלאי מצפה לבעל המקום בקבוק בנזין ואליו מחובר באיזולירבנד מצית. "אנחנו מחזיקים בעובדים רבים מהכפרים והיישובים באזור ללא כל הבדל בין גזע ודת ולא נחשפנו עד כה לאירוע כזה ולא פנו אלינו. התעלמנו עד כה מהמציאות הזאת וקיווינו שלא תגיע אלינו", אמר בעל הסופרמרקט.

בשבוע שעבר הושאר מסר דומה בפתח חנות "המשביר לחקלאי" שבאזור התעשייה צח"ר הצמוד לכפר טובא זנגריה. כמה חודשים קודם לכן, בנובמבר הציתו להם ככל הנראה חברי חוליית הפרוטקשן משטח עם ציוד ברחבת בית העסק, רמז לקראת הבאות והמצופה מהם. "כנראה עכשיו תורנו", אמרו שם אז. הנזק הוערך בעשרות אלפי שקלים.

הבקבוק שנמצא תלוי על שער בית האריזה בגליל העליון

יומיים קודם לכן, נמצא בקבוק מלא בנזין ואליו מחובר מצית תלוי על שער בית אריזה בגליל העליון. מסרים דומים הושארו לאחרונה גם בסמוך למתחם חדרי האירוח במלון "תאי וילג" בשדה נחמיה ואחד מהחדרים אף הוצת. באפריל השאירו ארגוני הפשיעה בקבוקי בנזין ומציתים על חלונות משאיות ששייכות לתאגיד החקלאי "בראשית" שבצפון הגולן. צוות מתנדבי "השומר החדש" גיבש אז אמצעי סיוע ושמירה להגנת החקלאים ובתאגיד שיווק הפירות לא ידעו לומר מי עומד מאחורי האיומים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים