שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מפגיני "אחים לנשק" הבעירו צמיגים מול ביתו של השר לוין
בשם הדמוקרטיה
6 מפגינים נעצרו לאחר שהגיעו למחות מול ביתו של שר המשפטים | המשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות כדי להחזיר את שגרת החיים לשכונה
שר המשפטים יריב לוין | צילום: ערוץ כנסת

הבוקר (שלישי) הגיעו מפגיני מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" למחות מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין, נגד צעדי החקיקה המקודמים כחלק מהרפורמה המשפטית. המפגינים הגיעו למקום עם מיצג "נקניק הדיקטטורה מבית מעדניית לוין" ושלטי "יריב מר של ישראל", הקימו גדרות תיל והבעירו צמיגים. 6 ממפגינים נעצרו, לאחר שהמשטרה השתמשה בגז פלפל לפיזורם. בתיעוד מהמקום נראים המפגינים מתעמתים עם השוטרים, חלקם חסמו ניידת משטרה.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת מודיעין בסיוע שוטרי מרחב שפלה, מטפלים בשעה זו בהפרת סדר חריגה בעיר, במסגרתה פורעי חוק הבעירו צמיג בלב שכונת מגורים, תוך ניסיון חסימת כבישים ושיבוש שגרת החיים. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הנחה לטפל בנחישות תוך מעצר חשודים, הסרת המפגע מהכביש וניתוח אמצעי תיעוד לשם זיהוי ומעצר נוספים בחשד להפרת הסדר הציבורי".

עוד מבחזית החדשות

ממחאת המילואימניקים נמסר כי "ההתנהלות המשטרתית של אתמול והיום היא תוצאה של פעילות השולטים במדינה ראש הממשלה בפועל לוין ושותפיו לחטיפת המדינה סמוטריץ' ובן גביר. הם חטפו מדינה שלמה. אנחנו נשחרר אותה".

אמש נלקח לחקירה מביתו איציק מדינה, פעיל בארגון "אחים לנשק". במשטרה טענו כי החקירה התבצעה "במסגרת בחינת מידע שהתקבל בדבר חשד לכוונות פעילות אלימה". ההחלטה לעכב את מדינה הובילה למחאה של מפגינים רבים מול תחנת המשטרה בפתח תקווה, שטענו כי מדובר במעצר מנע.

בזמן שבוועדת החוקה נמשכים הדיונים על החוק לביטול עילת הסבירות על נבחרי ציבור, שר המשפטים יריב לוין והשר במשרד המשפטים דודי אמסלם מעוניינים לקדם את חוק היועמ"שים עוד לפני הפגרה. ראש הממשלה בנימין נתניהו מעדיף להתמקד בחוק ביטול עילת הסבירות, אך הבטיח לשקול זאת בימים הקרובים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים