שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » מעמד חתימת שטרות שותפות לתורמי 'קופת הקהל' דחסידי מכנובקא בעלזא
חתימה טובה בשותפות טובה
פותחים שנה בחתימה טובה: במעמד מרגש ובלתי נשכח, התכנסו בכירי תומכי וידידי 'קופת הקהל' דחסידי 'מכנובקא בעלזא', למעמד 'דעם רבי'נס שותפים' | צילום: יהושע פרוכטר
תגיות: ,
כ"ק מרן האדמו"ר ממכנובקא בעלזא במעמד חתימת שטרות | צילום: יהושע פרוכטר

במעמד 'דעם רבי'נס שותפים' במסגרתו נטלו על עצמם את העול והאחריות לדאוג למזון ומחיה עבור הילדים הנזקקים בקהילה, וחתמו שטר שותפות עם כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א למען המטרה העילאית.

המעמד, שנערך באופן צנוע אך מרשים במוצאי צום גדליה, היה שיאו של מאמץ של גבאי 'קופת הקהל' דחסידי מכנובקא בעלזא להבטיח את המשך קיום קרן 'מזון ומחיה' לרווחת מאות הילדים הנצרכים בקרב אנ"ש, כאשר בעת האחרונה פנו לבכירי תומכי ונגידי החצר בבקשה לקחת חלק ושותפות אמת בפרוייקט החשוב, שמבטיח מזון בסיסי לכל ילד.

בסייעתא דשמיא, ההיענות היתה מרשימה מאוד, ולמעלה משלושים ידידים נכבדים נטלו חלק ונחלה במעמד, וזכו לחתום כתב שותפות עם כ"ק האדמו"ר שליט"א, להבטחת מזונם של הילדים. כמו כן זכו התורמים הנכבדים לקבל תשורה מיוחדת ומבורכת.

במעמד, שאורגן והופק בצורה מרשימה בידי צוות 'שחקים הפקות' בראשותו של אייזיק שטיין, זכו המשתתפים לשמוע מפי בעל מכולת על המשמעות של ילד רעב שאין לו די כסף לרכוש מזון, וכיצד הוא נאלץ להשיב מוצרים למדף בבושת פנים. עוד נשא דברים מגיד המישרים הרה"ח רבי מנחם מענדל טויסיג שליט"א, שתיאר נרגשות את הצורך הקיומי של משפחות בהמשך הבטחת מזונן.

המנחה, המשפיע הגה"ח רבי יחזקאל טויסיג שליט"א, העלה על נס את חשיבות המעמד ואת זכות השותפים הזוכים לכרות ברית קודש עם האדמו"ר שליט"א, בהיותם שותפיו הנאמנים להבטחת מזונם של ילדי תשב"ר. 

בהתרגשות רבה נישאה שירתו הנרגשת של בעל המנגן הר"ר שמואל ניילינדר שליט"א, אשר תיאר בחרוזים מעשי ידי אמן את גודל המעלה להחזיק ידי ילדי רעבים, וכי אין זכות טובה מזו לעסוק בה בעיצומם של ימים אלה – ימי התשובה, כדי לזכות בגמר חתימה טובה.

המתכנסים כולם עברו לפני הקודש לחתימת שטר השותפות וקבלת התשורה, והמעמד ננעל בתחושה עילאית של שותפות נצח בצדקה הכבירה: 'קופת הקהל' דחסידי מכנובקא בעלזא, העומדת לימין הנזקקים בקהילה בכל ימות השנה.

1 מעמד 'דעם רבי'נס שותפים'
צילום: יהושע פרוכטר
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
12
צילום:
13
צילום:
14
צילום:
15
צילום:
16
צילום:
17
צילום:
18
צילום:
19
צילום:
20
צילום:
21
צילום:
22
צילום:
23
צילום:
24
צילום:
25
צילום:
26
צילום:
27
צילום:
28
צילום:
29
צילום:
30
צילום:
31
צילום:
32
צילום:
33
צילום:
34
צילום:
35
צילום:
36
צילום:
37
צילום:
38
צילום:
39
צילום:
40
צילום:
41
צילום:
42
צילום:
43
צילום:
44
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים