שיתוף
תגובות
חדשות » מעל 100 רקטות לדרום: צה"ל תקף עשרות מטרות חמאס ברצועה
בתגובה לעשרות הרקטות שנורו מהרצועה, תקף חיל האוויר כ-60 מטרות של החמאס, בהן אתרים לייצור אמצעי לחימה, מוצבים ומנהרות תת-קרקעיות
תקיפות בעזה | צילום: לפי סעיף 27א

חיל האוויר תקף הלילה (שלישי) מטרות חמאס ברצועת עזה, בהם אתרים לייצור אמל"ח, מוצבים ומנהרות. אחרי הערכת מצב הוחלט לקיים את הלימודים בעוטף עזה למרות ההסלמה, ונכון לשעה זו אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף לתושבים.

דובר צה"ל דיווח כי משעות הבוקר זוהו 33 שיגורים, שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל נפל בשטח פתוח. לא שוגרו מיירטים על פי מדיניות.

עוד מבחזית החדשות

לפנות בוקר דיווחו בתקשורת הערבית כי הושג הסכם הפסקת אש, אך לאחר כשעה וחצי חודש הירי. על רקע הדיווח על הפסקת האש, מקור בפלגים הפלסטיניים אמר לרשת אלג׳זירה כי היא אמורה להיכנס לתוקף בו-זמנית ו"מותנית במחויבות של שני הצדדים". בדיווח נוסף בערוץ טלוויזיה מצרי אמרו כי "ההסכם נכנס לתוקף – ומותנה במחויבות של ישראל".

מדובר צה"ל נמסר כי ביממה האחרונה בוצעו שתי תקיפות שבהן נפגעו 16 מטרות של חמאס והג'יהאד האיסלאמי. עוד הדגישו כי מי שהגיב בירי היה הג'יהאד האיסלאמי, אולם חמאס אפשר להם לבצע את הירי מכיוון שהוא הריבון. "הכול פתוח מול מה שעזה תעשה", הדגיש דובר צה"ל. "אם נדרש – נפעל שוב".

התקיפה הישראלית החלה אמש סביב השעה 23:00. ישראל שלחה מסר לארגון הטרור והבהירה שהיא רואה בו את האחראי ברצועה, על אף שחלק מהתקיפות בוצעו על ידי הג'יהאד האיסלאמי. לפני התקיפה, כיפת ברזל נפרסה באזור ובמערכת הביטחון נערכו לשיגורים נוספים ולהרחבת טווח הירי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים