שיתוף
תגובות
חדשות » מעלה אדומים: פיגוע ירי סמוך לקניון, חמישה פצועים בינוני וקשה, המחבל נוטרל
מחבל חמוש ברובה M16 פתח באש בסמוך לקניון בעיר ופצע מספר צעירים שהיו במקום | קצין מג"ב שעבר באזור ירה במחבל ונטרל אותו
זירת הפיגוע | צילום: באדיבות המצלם

ארבעה בני אדם נפצעו היום (שלישי) באורח בינוני וקשה בפיגוע ירי סמוך לקניון מעלה אדומים. גבר כבן 40 נפצע קשה ושלושה גברים נוספים בשנות ה-30 לחייהם נפצעו באופן בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום, ופינו אותם לבית החולים שערי צדק והדסה הר הצופים. קצין משמר הגבול שעבר במקום, שלא בתפקיד, שמע קול ירי וצעקות ואיתר את המחבל. לאחר שהמחבל פתח באש לעבר הקצין הוא ירה בו ונטרל אותו.

חובש רפואת חירום במד"א דוד תורג'מן סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו שני גברים צעירים בהכרה מלאה ועם פצעי ירי בגפיים, כשהם בסמוך לקניון. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות, והם פונו במצב בינוני ויציב לבית החולים". עוד הוסיף תורג'מן כי "במקביל קיבלנו דיווחים נוספים על עוד שני פצועים שנמצאים בזירה סמוכה. כוחות נוספים של מד"א שהגיעו גם כן למקום, העניקו להם טיפול רפואי ופינו לבית החולים גבר כבן 40 במצב קשה וגבר בן 28 במצב בינוני".

עוד מבחזית החדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי בהערכת מצב בפיקוד מרכז. ראש הממשלה ושר הביטחון מקבלים עדכונים שוטפים. בעקבות הפיגוע, קטע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את ביקורו בבסיס מג"ב במכמש, בדרכו לזירת הפיגוע. גם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ומפקד מג"ב ניצב יצחק בריק הגיעו לזירת האירוע.

מחקירה ראשונית שביצעו כוחות המשטרה וצה"ל בזירת האירוע, עולה כי המחבל עבד במתנ"ס במעלה אדומים, וכי בעת הפיגוע הוא ככל הנראה התחזה לאיש ביטחון ואז ירה. דובר חמאס עבד א-לטיף אל-קאנוע מיהר לברך על הפיגוע, ומסר כי "פעולת הירי ההירואית במעלה אדומים, בוצעה לשם הגנה על מסגד אל-אקצא ובתגובה על פלישות המתנחלים".

ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל אמר לחדשות 14 כי: "המחבל הוא פלסטיני עובד עם אישור עבודה, הוא עבד במתנס בניקיון כבר כמה שנים, בודקים עם המשטרה כיצד הוא השיג את הנשק".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים