שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » מעילת ענק בכספים שהופקדו באגודה שיתופית: משפחות נקלעו לחובות אדירים
המשטרה החלה בחקירה לאחר תלונות רבות של תושבי מושב אחיסמך "הצ'קים התחילו לחזור, והבנו שאנחנו בלי כלום" | "בוקר אחד מגלים שלא נשאר כלום", אמר חבר המושב
פרות עם טכנלוגיית אפימילק | צילום: אפימילק

משטרת השפלה פתחה היום (שני) בחקירה בעקבות תלונות של חקלאים על היעלמותם של כספים מקופת המושב החקלאי אחיסמך שליד לוד, כך נחשף ב-N12. בשל ההיעלמות המפתיעה של הכספים, חקלאים רבים נקלעו שלא בידיעתם לחובות רבים, ולכן חושדים החקלאים כי מדובר במעילה, שלטענתם עומדת על סך של מיליוני שקלים.

עשרות חקלאים התאספו הבוקר סביב מזכירות מושב אחיסמך, בדרישה לקבל תשובות. "איפה הכסף שלנו? לאן הוא נעלם? לא יודעים כלום", קבלו החקלאים "כולם עובדים קשה, חקלאים, רפתנים, ובוקר אחד מגלים שלא נשאר כלום. איפה הכסף שלנו? איפה כל הצ'קים?"

עוד מבחזית החדשות

עוד אמרו החקלאים "אנחנו דורשים תשובות, כל המושב פה בוכה, כל הכסף שלנו נעלם. אנשים עבדו שנים והיום הם מרוששים. אנחנו משתגעים. זאת חקירה שצריכה לזעזע את המדינה. איפה להב 433? לאור יום גנבו אותנו". בעקבות היעלמות הכספים, הגישו עשרו תושבים תלונות במשטרת לוד ורחובות. "אנחנו מחכים שבמשטרה ירימו את הכפפה ויעשו משהו, אנשים עובדים כל החיים שלהם בתחום קשה ונשארים בלי כלום".

הבוקר הגיעו לאחיסמך נציגים מאחד הבנקים הגדולים בישראל, שם הופקדו הכספים מקופת החקלאים. נציגי הבנק מסרו לחברי המושב מכתבים דחופים ובהם דרישה מיידית לפירעון ערבויות שנאמדות במיליוני שקלים. 

לטענת החקלאים "ביום בהיר אחד מגיעה הודעה מהבנק שצ'קים חזרו, אנחנו לא יודעים כלום, אנחנו קורסים ולא יודעים למה. אין לנו יום ואין לנו לילה, ביום אחד אנשים איבדו הכול. אחד הספקים הודיעו לנו שהצ'קים של האגודה חזרו". לאחר גביית העדויות ואיסוף הראיות, צפויה המשטרה לזמן לחקירה גורמים אחראיים המעורים בפרטי הפרשה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים