שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מעבר דירה מוצלח – איך עושים את זה?
בית חדש
אם מצאתם בית חדש, חתמתם על חוזה חגיגי והתחלתם לתכנן את מעבר הדירה, סביר להניח שזה גם יקרה בסוף – אתם תעברו דירה, השאלה היא באיזה מצב צבירה תהיו בתום המעבר
תגיות:
אריזה והובלת דירות וחפצים | צילום: FREEPIK

אם תשאלו את החברים, בני המשפחה או הקולגות במשרד, סביר להניח שתיחשפו לפחות לסיפור עגום אחד על הובלה שהשתבשה. המוביל איחר, הארגזים נקרעו, נדרשו תוספות תשלום שונות ומשונות או שהתכולה נהרסה בדרך – כל הדברים האלה קורים, די הרבה, וייתכן ואפילו אתם חוויתם עוגמת נפש כזו או אחרת במהלך מעברי הדירה שלכם. אנחנו כאן כדי לספר לכם שאפשר גם אחרת. 

אפשר ליהנות ממעבר דירה חלק, בטוח ויעיל, אפשר לסמוך על המובילים בעיניים עצומות ולא פחות חשוב, אפשר לנהל את בחירת המובילים בצורה נוחה מאוד, בלחיצת כפתור אחת. הכירו את השירות המוצלח של חברת גט מובינג שיבטיח שתעברו דירה באופן הטוב ביותר שיש וקבלו טיפים נוספים למעבר דירה מושלם, לא פחות. 

פותחים מכרז הובלה בלחיצת כפתור

הפלטפורמה הוותיקה של גט מובינג מאפשרת לכם לקבל הצעות מחיר מחברות הובלות מגוונות ולהחליט מי מהן המתאימה לכם ביותר. התהליך מתבצע בצורה של מכרז, כשהחברות השונות כעת מתחרות על הבחירה בכן. 

איך זה עובד? מזינים את פרטי ההובלה הרלוונטיים, שיאפשרו לחברת ההובלה לתת לכם הצעת מחיר מדויקת. בין השאר, המידע יכלול את כתובת המוצא והיעד, תכולת ההובלה ופרטים נוספים המשפיעים על המחיר.

כעת תקבלו הצעות מחיר רלוונטיות ממובילים שונים וגם תוכלו להתרשם מחוות הדעת על החברה ועל השירות שהיא נותנת. עכשיו המחירים פרושים בפניכם ויש בידיכם את המידע המלא שיאפשר לכם לבצע החלטה מושכלת מבלי לכלות זמן יקר וללכת שבי אחרי הבטחות שונות – כל המידע מפורט והמובילים מתחייבים אליו. 

לאחר הבחירה בחברת ההובלות המתאימה לכם, תקבלו אישור הזמנה במייל עם פירוט ההובלה כולה.

מזמינים חומרי אריזה וקרטונים

לאחר שהסכמתם על פרטי ההובלה, הגיע הזמן לדאוג לפן נוסף שיהפוך את החיים שלכם לקלים הרבה יותר: ארגזים וחומרי אריזה לקראת המעבר. השירות של Get Moving כולל גם את הסעיף הזה כך שתוכלו להזמין מראש את כל הדרוש לאריזת תכולה הדירה בקלות ובנוחות. לא זו בלבד, אלא שתוכלו לתאם גם שירותי אריזה מראש כך שלא תצטרכו לדאוג לדבר – רק להתניע את הרכב ולהגיע אל ביתכם החדש.

לא שוכחים לדאוג לחשבונות

לפני המעבר לדירה החדשה או בסמוך אליו, חשוב לטפל בחשבונות השוטפים של הדירה הנוכחית והבית החדש. אתם לא רוצים לפספס חיוב חשוב וגם לא להמשיך להיות מחויבים לחינם אחרי שכבר עברתם לדירה החדשה. וודאו שעדכנתם את נותני השירותים השונים בכתובת החדשה, דוגמת חשבון החשמל, המים, הגז, הארנונה, האינטרנט, שירותי הלווין וכל ספק שירות רלוונטי אחר. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים