שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מסתורין באיטליה: מה הייתה מטרת המפגש של "סוכני המודיעין"
באיטליה ממשיכים להתפרסם פרטים והערכות על שהיית הסוכנים האיטלקיים והישראלים באגם מאג'ורה | בדיווחים תוהים האם יש לכך קשר לאיראן ולבעלי הון רוסים באזור
זירת ההתהפכות | צילום: תקשורת איטלקית

3 ימים אחרי האסון באגם מאג'ורה באיטליה, דווח באתר "קוריירה דלה סרה" כי על פי הערכות מפגש הסוכנים האיטלקיים והישראליים הייתה מטרה לעקוב אחר העברת כספים רוסים לאיראן. בנוסף, נכתב בדיווח כי הסוכנים עגנו באי קטן באגם וסעדו שם במסעדה.

על פי הדיווח, הם שהו על האי הקטן ביותר באגם מאג'ורה, dei Pescatori, כשהם לבושים בבגדי ספורטיביים, ג'ינס, נעליים וחולצות טריקו ופולו. בכתבה צוין כי יתכן וסגנון הלבוש נועד לשוות להם מראה של תיירים "רגילים".

עוד מבחזית החדשות

באתר האיטלקי נכתב כי הקברניט הוא "ידיד ותיק ונאמן" של ה"שירותים הלוגיסטיים", ועל כן נוכחותו לא הייתה חריגה. גם נוכחותה של אשתו, שהיא בעלת אזרחות רוסית וגם שולטת בשפה לא נראתה יוצאת דופן. על פי הדיווח היא "סייעה בדיאלוג עם מי שמדברים בשפת בני ארצה".

ב"קוריירה דלה סרה" דיווחו כי בתקופה האחרונה החלו "דמויות רוסיות" להעביר את השקעותיהם מאגם קומו למלונות פאר באזור אגם מאג'ורה. חלקם אף השקיעו הון רב במקומות אירוח מסוימים, ואז נעלמו. הדיווח טען כי ייתכן שהסוכנים ניסו לעקוב אחר זרימת כסף של בעל הון מסוים.

בדיווח נכתב גם כי מיד אחרי התאונה, הסוכנויות הפעילו "פעולות מילוט אופייניות" באירועים כאלה, בהן שחרור מהיר מבתי החולים, החזרת הדירות שהושכרו לצורך המשימה וטשטוש העקבות.

אתמול אישרו במשרד ראש הממשלה כי גמלאי הארגון נהרג בתאונת הסירה באגם מאג'ורה. מאוחר יותר הוא הובא למנוחות, במעמד ראש המוסד שספד לו: "הקדיש את חייו הבוגרים לביטחון המדינה. הכרתי אותו כמקצוען ברמה הגבוהה ביותר, בעל נועם הליכות, אוהב אדם, טוב לב, רגוע ושקט".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים