שיתוף
תגובות
בריאות » מסוכן: פעוט שיחק עם לולב בסוכה ונזקק לניתוח עיניים
פעוט ואחיו התאום בני השנתיים שיחקו השבוע בלולב בסוכה | הילד קיבל מכה בעין וחלק מהלולב נתקע בקרנית | הפעוט נותח באופן דחוף בבית חולים שערי צדק
תגיות: ,
לולבים, אילוסטרציה | צילום: ויקיפדיה

פעוט בן שנתיים ואחיו התאום שיחקו השבוע בלולב בסוכה. במהלך המשחק קיבל הפעוט מכה בעין, וחלק מהלולב נכנס לקרנית העין ונשאר שם. בתחילה, נראה היה כי המכה לא קשה מידי, אך בבוקר לאחר מכן, התעורר הפעוט עם עין אדומה וכואבת.

ההורים פנו לרופא עיניים בקופת חולים ששלח אותם בדחיפות למרכז הרפואי שערי צדק. לאחר בדיקה במרכז הרפואי, התברר כי חלק הלולב שנכנס לקרנית העין נשאר שם, ואף כמעט ונכנס לתוך הלשכה הקדמית של העין. הפעוט נכנס לניתוח דחוף, ובמהלכו הוצא העצם הזר מעינו ולאחר אשפוז קצר שוחרר לביתו.

עוד מבחזית החדשות

אימו של הפעוט סיפרה: "בחסדי שמים, יהודה שלנו בריא ושלם כעת, אבל זה גם יכול היה להיגמר אחרת. אני קוראת להורים לשים לב, ולזכור שגם משחק שנראה כביכול בטוח יכול להיות מסוכן, בוודאי בתוך המולת החגים שלפעמים לא שמים לב. אנחנו מודים לצוות הרפואי המקסים שטיפל ביהודה ומאחלים בריאות לכולם".

פרופ' דויד צדוק, מנהל מחלקת עיניים במרכז הרפואי שערי צדק, שטיפל בפעוט שיתף: "יהודה הגע אלינו עם חלק מלולב בתוך קרנית העין, ונכנס מיד לחדר הניתוח. במהלך הניתוח הוצא הגוף הזר מעינו, וכעת הוא משתחרר לביתו. אני קורא להורים לשים לב טוב מה נכנס לעיניים של הילדים, במיוחד כשנמצאים בחוץ וחלקיקים קטנים של עלים וכדומה יכולים להיכנס לעין ולסכן את הראייה. ילדים לא יודעים להגיד לבד מה קרה, ולכן נדרשת פה זהירות כפולה מצד ההורים."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים