שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מנכ"ל רשות האוכלוסין: "ביום ראשון תמצאו תור לימים-חודשים הקרובים"
מנכ"ל רשות האוכלוסין בתגובה לחשיפה על מכירת התורים לחידוש דרכונים: "ביטלנו אלפי תורים שהזמינו בוטים" | קרא לא לשלם כסף עבור תורים
דרכון ישראלי | צילום: gmstockstudio, שאטרסטוק

מנכ"ל רשות האוכלוסין אייל סיסו התייחס הבוקר (חמישי) לחשיפת מכירת התורים לחידוש דרכונים. בריאיון לכאן רשת ב הוא עדכן כי לפני החג בוטלו כ-5,000 תורים שהוזמנו על פי החשד על ידי בוטים מתוך מטרה למכור אותם.

עוד אמר סיסו: "אני קורא לכולם לא לשלם כסף עבור תורים. נכנסנו חזק מאוד לעניין, עושים מאמץ לדאוג לטפל בו". הוא סיפר כי אין לו אינדיקציה בכמה נמכרים התורים, אך מדובר במחיר של בין 200 ל-500 שקלים.

עוד מבחזית החדשות

לדבריו. "למדתי מעובדים על התופעה. שהם ראו איך התורים נתפסים תוך דקות. זיהינו מספרים שתופסים אותם. אתה רואה מספר אחד שהוזמנו ממנו 110 תורים, או יותר מ-60. מחקנו כ-5,000 תורים לפני החג".

"אם תנסה היום, כנראה שלא תמצא תור לחודשים הקרובים. אם תנסה ביום ראשון תמצא לימים-חודשים הקרובים, כי ככה עובדת המערכת", הסביר סיסו. "כשמסתכלים על המספרים הגדולים, תופעת המכירה לא מאוד גדולה".

סיסו גם הסביר את האתגר של הרשות ואמר כי "יש פער משמעותי של כמעט מיליון דרכונים שאנשים ממתינים להם. ממה נובע הפער? לא רק הקורונה. גם העובדה שאנשים צריכים דרכונים ביומטריים והם צריכים להגיע פיזית. יש לנו 600 עובדים שמטפלים בזה. אנחנו נצא בתוכנית מסודרת בימים הקרובים שכוללת הוספת עובדים קטנה ושינויים טכנולוגיים".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. אם נכון לעכשיו אין " מגיפה " למה עדיין צריך להזמין תור? כל המשרדים הממשלתיים . וגם קופ" ח . למה אי אפשר להגיע מתי שנח לאזרח? הרי הציבור משלם מכספי מיסים על השירות הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים