שיתוף
תגובות
חדשות » מנכ"ל משרד הבריאות: "הסגרים הצילו חיי אדם"
ה'בלוף' נחשף
מנכ"ל משרד הבריאות הודה לח"כ אשר כי לולא ההגבלות שהטילו אז, כאשר לא היו מחוסנים, מספר המתים היה גבוה משמעותית • אשר תהה איך יש הרבה מתים כעת למרות החיסונים?
יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

במהלך דיון שהתקיים אתמול (שלישי) בוועדת הבריאות של הכנסת בנושא קריסת בתי החולים בעקבות הקורונה, אמר ח"כ יעקב אשר כי הוא רוצה להגיב על כך שמאשימים את הממשלה הקודמת בהטלת סגרים מיותרים, בשל העובדה שהוא היה חלק מתהליך החקיקה נגד הקורונה כאשר כיהן כיו"ר ועדת החוקה.

אשר תהה: "מה היה קורה כאן במדינה, בשלושת הגלים הראשונים אם לא היו סגרים. כמה מתים היו לנו?", שאל אשר שציין כי אז, בשני הסגרים הראשונים לא היו חיסונים והסגר השלישי היה רק בתחילת מבצע החיסונים.

בנוסף תהה, "אם היו עושים הגבלות נקודתיות בתקופה הזאת של הדלתא והאומיקרון, האם היו מצליחים להציל חיי אדם?"

ח"כ יעקב אשר הדף את הביקורת שמושמעת ללא הרף מצד גורמים בממשלה, כשהוא מציג את הנתונים מהם עולה כי במהלך כהונת הממשלה הקודמת, היו כ-6,000 נפטרים מקורונה, ואילו בימי הממשלה הנוכחית, בגלים אלו של הקורונה, למרות החיסונים, מתו כבר כ-4,000 מתים מקורונה – בפרק זמן קצר של חודשים ספורים.

בפנייה אל פרופ' נחמן אש מנכ"ל משרד הבריאות, ופרופ' זרקא פרויקטור הקורונה שישבו בדיון, שאל אשר: "אני רוצה לדעת אם כן היו עושים הגבלות, האם היינו נמצאים במספרים ההזויים האלה ב7-8 חודשים כאשר כל המדינה מחוסנת?", אשר טען כי היו פי 2 מתים לפחות, לו לא היו מטילים סגר. מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש אמר כי אין ספק בכך שההגבלות שהטילה הממשלה הקודמת, לרבות הסגרים, הצילו חיי אדם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים