שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מנכ"ל הרכבת התבטא נגד "הדוסים" והתנצל
"דברי בלע"
בדבריו הוא נשמע אומר, כי במטרה למנוע מחרדים לעבור את הפס הצהוב, הם השתמשו בשתי עובדות הרכבת שהסתובבו על הרציף ובכך מנעו מה"דוסים" כלשונו, להתקרב
מנכ"ל רכבת ישראל מיכה מייקסנר | צילום: שבתאי טל CLOUDVIEW

מנכ"ל רכבת ישראל, מיכה מייקסנר, עורר הבוקר סערה, לאחר פרסום הקלטה ב'ווינט' בה הוא נשמע מסכם את הלווית מרן שר התורה תוך שהוא מזלזל בעשרות אלפי המלווים שהגיעו באמצעות הרכבת.

בדבריו הוא נשמע אומר, כי במטרה למנוע מחרדים לעבור את הפס הצהוב, לאחר שמערכת הכריזה לא עזרה, הם השתמשו בשתי עובדות הרכבת שהסתובבו על הרציף ובכך מנעו מה"דוסים" כלשונו, להתקרב לפס הצהוב.

לאחר עשרות תגובות במערכת הפוליטית וברשתות החברתיות, המנכ"ל התנצל ואמר: "הדברים שנאמרו על ידי לא היו צריכים להיאמר. טעיתי צר לי על כך ואני מתנצל. איני מחפש הסברים ותירוצים. זה כמובן לא משקף את אישיותי ואמונותיי ובוודאי לא את השירות והכבוד שאני מקפיד לתת לכל אדם בכל תפקידיי ובוודאי ברכבת".

"אבדוק את עצמי פנימה איך יצאה תקלה כזו תחת ידי ואתקן להבא. אני באופן אישי נכחתי בכל משך אירוע הלוויה בתחנת בני ברק על מנת ולוודא כי כלל הנוסעים יקבלו את השירות המיטבי ויחזרו לביתם בשלום".

מנכ"לית משרד התחבורה, מיכל פרנק, התייחסה בדיון בוועדת הכלכלה לפרסום על דברי מנכ"ל רכבת ישראל על הטיפול בחרדים שהיו בדרכם ללוויית הרב קנייבסקי, ואמרה כי אין מקום לדברים של מנכ"ל הרכבת וטוב שהתנצל עליהם.

בעקבות הדברים פנה יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לשרת התחבורה מירב מיכאלי בתגובה להתבטאות החמורה וציין: "מי שמדבר על החרדים בכלל ובפרט איש ציבור ראוי לכל גינוי. צר לי שהדברים הבוטים לא זכו לגינוי כלשהו בזמן אמת ומצופה משרת התחבורה וחברי הממשלה לגנות זאת בכל תוקף ולא לתת גיבוי שבשתיקה לדברים החמורים נגד המגזר החרדי המהווים מסר של הסכמה שבשתיקה".

ח"כ יעקב אשר: "ההתבטאות המתנשאת והפוגענית של מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל נייקסנר, על המגזר החרדי – בזויה וראויה לכל גינוי. אדם שמדבר כך לא יכול לכהן בתפקיד ציבורי. על מנכ"ל הרכבת לזכור כי "הדוסים" עליהם דיבר בזלזול בוטה ומחליא, הם קהל הלקוחות שלו שבזכותם הוא מתפרנס ומקבל משכורת. על שרת התחבורה לנקוט בצעד המתבקש, לאנשים כאלו אין מקום בשירות הציבורי".

ח"כ יוסי טייב: "מנכ"ל רכבת ישראל הוא עובד ציבור ודבריו על המגזר החרדי בזויים וראויים לגינוי מקיר לקיר. מתפלא איפה כל יפיי הנפש שצועקים חמס על אמירה כנגד בית המשפט וכשמדובר על הציבור החרדי הם נאלמים דום. שרת התחבורה מיכאלי, לטיפולך".

ח"כ ינון אזולאי בתגובה לדבריו הנלוזים של מנכ"ל רכבת ישראל: "אדם שמדבר כך לא ראוי שיחזיק בתפקיד שלו רגע אחד. הוא מבזה את התפקיד שהוא נמצא בו. צריך להעיף אותו מהתפקיד כאן ועכשיו".

ח"כ אייכלר: "דברי הבלע והליצנות הגזענית של מנכ"ל הרכבת על החרדים הם דברים חמורים שמזכירים את הסלקציה שהיתה השבוע בלופטהאנזה בגרמניה. נוסעים יהודיים נחסמו מלעלות למטוס על ידי שוטרים גרמנים. מנהל רכבת שמתלוצץ על יהודים שעולים לרכבות מזכיר הומור של הגזע השליט. זה לא מצחיק. זאת קריאת השכמה. יהודים חרדים הם למרמס ולמשיסה".

יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק, מסר בתגובה לדברי מנכ"ל הרכבת: "מנכ"ל הרכבת כשל בטיפול באיחורים, בצפיפות ובהפסדים העצומים של הרכבת ובמקום לספק לציבור הסבר – בחר להתבטא בגסות נגד אוכלוסיית צרכני התחבורה הציבורית הגדולה בישראל. חמורה מכך היא שתיקתה הרועמת של שרת התחבורה מירב מיכאלי הממונה עליו ומגבה אותו. בישיבת מועצת העיר הקרובה אביא לאישור החלטה להקפיא את כל שיתופי הפעולה העירוניים עם משרד התחבורה עד ששרת התחבורה ומנכ"ל הרכבת יתנצלו ויחזרו בהם".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. חמור מהלך על שתיים. אוי, סליחה לא התכוונתי, פעם הבאה אני ישמור על מה שאני אומר. הבנת כלב. אוי סליחה!

  2. חמור מהלך עך שתיים. אוי, סליחה לא התכוונתי, פעם הבאה אני ישמור על מה שאני אומר. הבנת כלב. אוי סליחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים