שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מני מזוז על אישור עילת הסבירות: "זאת החלטה כוזבת"
השופט והיועץ המשפטי לממשלה לשעבר, התייחס בראיון לקידום עילת הסבירות: "אנחנו נמצאים בשלב ראשוני של מהלך גדול. אסור להסתכל על זה כדבר שעומד בפני עצמו"
השופט בדימוס מני מזוז | צילום: צילום מסך

השופט והיועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז התראיין היום (חמישי) לכאן רשת ב', והתייחס לצמצום עילת הסבירות ולטענות לאכיפה בררנית בהתנתקות.

לדברי מזוז: "אנחנו נמצאים בשלב ראשוני של מהלך גדול. אסור להסתכל על חקיקת הסבירות כדבר שעומד בפני עצמו. הוא חלק ממהלך גדול שלא מוסתר גם. המטרה שלו היא לא מוסתרת, היא בעצם השתלטות על כל מוקדי הכוח במדינה, ליצור מצב שבו הממשלה יכולה לעשות מה שהיא רוצה מבלי למנוע ממנה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר מזוז: "זאת החלטה כוזבת, כי ממשלה נבחרת בשביל לנהל את הניהול השוטף של המדינה והיא ראשית לקבל החלטות בכל התחומים, חקלאות, איכות סביבה, הכל. לעומת זאת, כאשר עוסקים בכללי המשחק הדמוקרטי.. זה דבר שאין מנדט או אין סמכות לרוב הממשלה לעשות".

לגבי הטענות לאכיפת הבררנית שנעשתה בהתנתקות טען מזוז: "אני דיברתי על סרבנות בהתנתקות כי שם זאת הייתה קריאה של רבנים ופוליטיקאים לחיילי הסדיר והחובה לסרב לכל מה שקשור להליך ההתנתקות. יש הבדל בין זה לבין אדם שלאורך שנים מתנדב על חשבונו הפרטי והוא לא מחויב, הם מרגישים בשלב מסוים שהם לא רוצים להתנדב".

לסיכום אמר מזוז: "אני לא יודע אני מתקשה לגייס אופטימיות למרות שאני אדם אופטימי. היה שלב שחשבתי שהם מרכזים נושא אחד בסבירות אבל הם לא נרגעים משם. אנחנו שומעים על מהלך להשתלט על אמצעי התקשורת ולהרחיב את סמכויות בתי הדין הרבניים. אני חושב שנכון שיהיה ייצוג ראוי לכל האוכלוסיות בבית המשפט. הנה אנחנו רואים שבממשלה אין מספיק ייצוג לנשים, 50% מהמדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. פשוט אדם שקרן. הסית.נגד מתנחלים. איך יצא כזה כופר מאבא דתי מבאר שבע. בושה לעם ישראל. אדם שמשקר במצח נחוש

  2. מה קשר חסימת כבישים למילואים או סדיר? ראיון אחר ראיון, השמאל פרוג איבד את דעתו טוטאלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים