שיתוף
תגובות
חדשות » מנזקי השרב: כביש 4 נחסם באזור עתלית בעקבות שריפה
ברוב אזורי הארץ שורר שרב כבד עם טמפרטורות הנעות סביב 40 מעלות | בחסות החום הכבד החלה להתפשט שריפה באזור דרום הכרמל, שגרמה לחסימת חלק מכביש 4 בשני הכיוונים
השריפה בדרום הכרמל | צילום: מועצת חוף כרמל

שריפה פרצה היום בצהריים (שישי) במספר מוקדים בדרום הכרמל, באזור היישוב כרם מהר"ל ובעקבות זאת חסמה המשטרה את התנועה בכביש 4 בשני הכיוונים בין צומת עתלית לצומת עופר. בנוסף, פונה מיושביו מעון יום בכרם מהר"ל, וכביש הכניסה ליישובים עופר וכרם מהר"ל נחסם. מהמועצה המקומית נמסר כי בשלב זה לא נשקפת סכנה לתושבים ואין הנחיות מיוחדות לציבור.

שריפה בדרום הכרמל | צילום: רשתות – לפי סעיף 27א'

כפי הצפוי, שרב כבד וקיצוני מורגש מהבוקר בכל הארץ, עם יותר מ-40 מעלות ברוב אזורי הארץ. בשל תנאי מזג האוויר הקיצוניים, נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי חתם על צו האוסר היום הדלקת מדורות. "מטרת הצו היא לדאוג לשלום הציבור", אמר כספי. "רק בסוף השבוע שעבר נוכחנו לראות את ממדי הנזק שנגרמו כתוצאה מאי הקפדה על הנחיות מצד אזרחים. ולכן, אני קורא לציבור להיות קשוב להוראות הצו ולא להבעיר אש במקומות שלא הוגדרו לכך".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר, צעיר בן 24 שעסק בפעילות ספורטיבית ביער קולה הסמוך לאלעד פונה במצב בינוני על ידי צוות מד"א לבית החולים בילינסון לאחר שלקה במכת חום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים