שיתוף
תגובות
חדשות » מנהל בית ספר ברצועת עזה: אישר לחמאס להטמין רקטות בסמוך לבית הספר
דובר צה"ל חשף תמונות אוויריות המוכיחות כי חמאס ממקם משגרי רקטות בבורות סמוך לבתי ספר ברצועת עזה | חמאס פעל מול שלושה בתי ספר כדי שיאשרו לו לירות לעבר ישראל
שיגור רקטות אילוסטרציה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

לרגל יום השנה ה-35 לייסוד ארגון חמאס בעזה, דובר צה"ל חשף היום (רביעי) שחמאס הטמין רקטות בסמוך לבתי ספר בעזה. הפרטים נחשפים כשברקע סיור של שליחת האו"ם לאזורי מלחמה שביקרה ברצועת עזה השבוע. אחד ממנהלי בתי הספר מאהד בן ג'אבל, מוחמד אבו הון, עמד בקשר עם מפקד במערך הרקטי של החמאס, ואישר לו להטמין משגרי רקטות סמוך לבית הספר, כדי לאפשר פעילות טרור.

עוד מבחזית החדשות

לטענת דובר צה"ל, משגרי הרקטות הוטמנו בבורות שנחפרו סמוך לשלושה בתי ספר ברחבי הרצועה. עוד דווח כי בורות נחפרו ליד בית ספר בשכונת שג'אעיה זמן קצר לפני תחילת מבצע "שומר החומות". במערכת הביטחון פועלים בחודשים לשמור על שקט בעזה, ועם זאת להרתיע את החמאס והג'יהאד האסלאמי כדי לשמור על שקט, בנסיון לשפר את חייהם של תושבי עזה. 

חמאס פרסם תיעוד נשקו של הדר גולדין לכאורה. מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר איים באירוע לציון 35 שנה להיווסדו של ארגון הטרור,אנו "נותנים לישראל זמן מוגבל להגיע לעסקת שבויים ולא נמצא דרך אחרת לשחרר אסירים ונסגור את הנושא לנצח". סינוואר טען כי התקיים משא ומתן לחילופי שבויים, אך הוא נקטע בגלל הבחירות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים