שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ממובילי המחאה נגד הרפורמה: "נהיה ברחובות כל יום"
בשם הדמוקרטיה
רועי נוימן, אמר הבוקר כי הם מתכננים לייצר רצף של ימי מחאה עד החקיקה, משלישי עד שבת | התחילו להפגין מול ביתו של יו"ר ההסתדרות "חייב להתערב"
הפגנה בתל אביב | צילום: אמיר גולדשטיין

רועי נוימן, ממובילי מחאת הרפורמה המשפטית, התראיין הבוקר (ראשון) ל-103fm והתייחס ל"יום השיבוש" הצפוי להתקיים ביום שלישי הקרוב לנוכח המשך חקיקת צמצום עילת הסבירות השבוע."רצינו לייצר רצף של ימי מחאה עד החקיקה עצמה, נתחיל מיום שלישי ונמשיך עד שבת", אמר. "נהיה ברחובות כל יום, בערבים ובימים. בניגוד לאחרים אני מאמין כי חובה לעצור את החקיקה הזו, אם אזרחים יצאו וימחו, אפשר לעצור את החקיקה".

כשנשאל לגבי הצטרפות ההסתדרות לשביתה, אמר נוימן כי: "התחלנו להפגין ליד ארנון בר דוד, כבר לפני שבוע. הוא חייב להתערב, הוא גם אמר כי אם הסיטואציה תגיע למצב קיצוני, הוא יתערב". עוד הוסיף נוימן "קורעים פה לחלוטין את העם ברמות שאני לא זוכר. והם לא יכולים שלא לנקוט עמדה. אני קורא מכאן ליו"ר השילטון המקומי להיכנס לתמונה. זו לא תקופה שאנשים יכולים לצפות מהצד, כולם חייבים לצאת ולנקוט עמדה מאוד ברורה על מה שקורה במדינה. כולם צריכים להשתמש בכל הכלים שיש להם על מנת לעצור את החקיקה".

עוד מבחזית החדשות

על כוונתם של המפגינים לצאת להפגין מול נאומו של נשיא המדינה יצחק הרצוג בארה"ב, הסביר: "יש בארה"ב תנועה של ישראלים ויהודים הגרים בחו"ל ומתנגדים להפיכה המשטרית הנקראת "UnXeptable", הם יגיעו גם מחוץ לנאומו של הרצוג, זו לא מחאה נגד הרצוג אלא מול ההפיכה המשטרית. אתמול בקפלן היה שלט גדול של SOS ואכן אנו צריכים עזרה. אני מצפה מהנשיא הרצוג לצאת לציבור הישראלי לפני שהוא נוסע לציבור האמריקאי, ולהגיד את מה שהוא הבטיח שיעשה, מה היה בבית הנשיא. הוא חייב לצאת לאזרחים ולהגיד את האמת. שהוא מתנגד לזה ושיש לעצור חקיקה. אני מקווה שהוא יביע עמדה ברורה עוד לפני טיסתו לארה"ב".

בסיום דבריו, נשאל נוימן האם מתוכנן קפיטול על הכנסת, והוא השיב: "לא. אנחנו מוחים אך לא בצורה אלימה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. המפסידים בבחירות, הרסו את הדמוקרטיה, פגעו אנושות בביטחון המדינה וממשיכים לפגוע בכלל האזרחים בעזרת האנרכיה שיוצרים ברחובו. חושבני שגם הקיבוצניקים , המשתתפים הקבועים , נמאס להם מהבלגן.
    רבותי, ממשלה בוחרים בקלפי. זה מה שיקרה בבוא היום. השיטות שלהם לא יביאו להם יותר מצביעים, לא יינתן להם להחליף את הממשלה ולכן, לא יוכלו לשנות חוקים. אני תקווה שדן חלוץ ושותפיו , או ימלטו מהארץ, או ישבו בכלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים