שיתוף
תגובות
חדשות » מלזיה: נחשפו הסוכנים שהמוסד גייס לחטוף את איש החמאס
דיווחים
תיעוד ממלזיה חושף את הסוכנים שלכאורה חטפו איש חמאס בבירה קואלה למפור | הפלסטינים הודו למשטר המלזי על שחרור העזתי
מעצר הסוכנים שגייס לכאורה המוסד במלזיה | צילום: BERNAMA

רשת החדשות "ברנמה" המלזית חשפה היום (שלישי) את שמות 11 החשודים המקומיים, שנעצרו בחשד שפעלו כביכול מטעם המוסד וחטפו את איש החמאס בקואלה למפור, בירת מלזיה.

בתיעוד ממלזיה נראים מספר עצורים מובלים ככל הנראה למעצר, כשהם מכסים את פניהם. כלי התקשורת המלזיים מדווחים כי המשטרה המקומית הצליחה לחשוף התארגנות של המוסד במדינה, ומשרד הפנים הפלסטיני הודה לרשויות במלזיה על שחרור איש החמאס. 

על פי הדיווח באתר החדשות המלזי "ניוז סטרייטס טיימס", עומדת בראש התארגנות המוסד אישה מלזית בשנות ה-30 לחייה, שהוכשרה כחוקרת פרטית ב-2018, השנה שבה לפי הדיווחים חוסל איש חמאס במלזיה. ואף נשלחה לאירופה להכשרה נוספת.

עוד עולה מהדיווח, שהחטיפה בוצעה בלב עיר הבירה קואלה למפור ב-28 בספטמבר בשעה 22:00. בשעה זו הגיעו מספר סוכנים מקומיים, שעובדים לכאורה בשרות הסוכנת, וניסו לחטוף שני אנשי חמאס, העוסקים בתכנות מחשבים, דקה לפני שנכנסו לרכבם.

מסיבה שאינה ברורה, הסוכנים הצליחו לחטוף רק את אחד מאנשי החמאס, שהיו על הכוונת, ואילו השני הצליח לברוח והגיש תלונה למשטרה בתוך 40 דקות מרגע החטיפה. על פי הדיווח, החטוף נלקח לבקתה מרוחקת, ושם נערכה עמו חקירת וידאו על ידי שני ישראלים, שדרשו לדעת מה היה חלקו בפעילות החמאס. לאחר 24 שעות בלבד פשטה המשטרה המקומית על הבקתה, שחררה את החטוף, ועצרה את המעורבים בחטיפה.

מקור מלזי אמר לערוץ "אל ג'זירה" כי התארגנות המוסד שנחשפה לכאורה בעקבות ,ריגלה גם אחר "נכסים אחרים במדינה", כמו שדות תעופה, וביקשה לחדור ל"חברות אלקטרוניות ממשלתיות". 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים