שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מי מפחד מכלב? הכלב של הנשיא ביידן משתולל ומסכן את אנשי השירות החשאי
ידידו הטוב של האדם
קומנדר, כלב רועה גרמני שהביאה המשפחה הנשיאותית לבית הלבן נשך ותקף אנשי השירות החשאי בלפחות עשרה מקרים | ג'יל ביידן: "מנסים לשפר את המצב"
הכלב של נשיא ארה"ב

כלבו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, קומנדר, נשך או תקף אנשי השירות החשאי לפחות עשר פעמים בין אוקטובר לינואר השנה, כולל תקרית אחת שדרשה טיפול בבית חולים, כך עולה ממסמכים שפרסם המשרד לביטחון המולדת, לבקשת ארגון שמרני.

הארגון, "המשמר המשפטי", שחרר אתמול (שלישי) קרוב ל-200 עמודים מרישומי השירות החשאי שאותם השיג דרך עתירה לחופש המידע. דובר הארגון אמר כי הוא הגיש את העתירה משום שהשירות החשאי, השייך למשרד לביטחון המולדת, "כשל במתן תשובות ראויות" כשביקש בסוף דצמבר רישומים על התקריות שבהן היה מעורב כלב הרועה הגרמני.

עוד מבחזית החדשות

לדברי הארגון, הוא הגיש את העתירה בעקבות מידע שהתקבל על התנהגותו של קומנדר, שהוא הכלב השני של ביידן המתנהג באגרסיביות מאז שנכנס לבית הלבן. אחרי שהקודם, מייג'ור, תקף אנשי שירות חשאי ואנשי צוות בבית הלבן, משפחת ביידן שלחה אותו לחיות בדלוואר.

הבית הלבן והשירות החשאי ניסו להמעיט בחומרת המצב, אבל התקריות הללו העלו שאלות לגבי ההחלטה של משפחת ביידן להביא כלב רועה גרמני נוסף לבית הלבן ומדוע התקיפות נמשכות.

אליזבת אלכסנדר, מנהלת התקשורת של הגברת הראשונה ג'יל ביידן, הסבירה במייל כי מתחם הבית הלבן הוא "סביבה ייחודית ולעתים קרובות מלחיצה" עבור חיות מחמד משפחתיות וכי משפחת ביידן "עובדת על דרכים לשפר את המצב עבור כולם". היא אמרה כי קומנדר יעבור סדרת אילוף נוספת.

אנתוני גוליילמי, הדובר הראשי של השירות החשאי, כתב במייל נפרד כי הסוכנות שלו "ניווטה במשך כמה נשיאים את הדרך הטובה ביותר לפעול סביב חיות מחמד משפחתיות ותקריות אלה אינן יוצאות דופן. אנו מתייחסים ברצינות רבה לבטיחות ולרווחה של עובדינו". הוא אמר כי השירות מעודד את אנשיו לדווח על תקריות.

עוד מבחזית החדשות

ביידן קיבל את קומנדר בדצמבר 2021 כמתנה מאחיו ג'יימס, כך שייתכן שמספר התקריות שבהן היה מעורב גדול יותר, משום שהרישומים ששוחררו מכסים תקופה קצרה מאז תחילת שהותו בבית הלבן. למשפחה הנשיאותית יש גם חתולה, ווילוו, ועם כניסתה לבית הלבן בינואר 2021 היא הביאה עמה גם כלב נוסף צ'אמפ.

הביידנים ממשכים את את המסורת ארוכת השנים של החזקת כלבים בבית הלבן. בין השאר קדמו להם ג'ורג' בוש האב, שהחזיק את הכלבה מילי, וברק אובמה, שגידל את הכלבים בו וסאני. לתועלת שבהחזקת כלב במעון הנשיאותי סיפק בעבר הנשיא הארי טרומן גם הסבר פוליטי: "בוושינגטון אם אתה רוצה שיהיה לך חבר – תשיג כלב".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. קומנדר כפי הנראה הוא כלב עבודה וצריך הרבה פעילות ומשימות הוא לא מתאים להיות כלב של זוג קשישים ומוציא את האגרסיות המצטברות על מבקרים שונים ועובדים צריך להוציא אותו החוצה יותר לפעילות וזה יסתדר אפשר גם אילוף מחדש חוץ מזה נראה זאב מתוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים