שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מי הבאה בתור? אוסטרליה אוסרת מכירת סיגריות אלקטרוניות
שר הבריאות האוסטרלי: "זה אינו מוצר פנאי למטרות בילוי – במיוחד לא בעבור הילדים שלנו | אין יותר סיגריות אלקטרוניות שנראות כמו טושים זוהרים להחביא אותם בקלמר"
סיגריות אלקטרוניות בקרב קטינים | צילום: שאטרסטוק

ממשלת אוסטרליה תאסור על מכירת סיגריות אלקטרוניות באמצעות שורה של הגבלות על יבוא ואריזות מיוחדות כדי לעצור את השימוש בסיגריות אלה, בעיקר בקרב בני נוער, זאת במסגרת רפורמת העישון.

שר הבריאות האוסטרלי מארק באטלר אמר ביום שלישי כי עישון סיגריה אלקטרונית (vaping) נהפך לבעיה התנהגותית מובילה בבתי הספר ובתיכון וכי הבעיה הולכת וגדלה בבתי הספר היסודיים.

עוד מבחזית החדשות

לדברי באטלר "עישון סיגריות אלקטרוניות שווק לממשלות ולקהילות ברחבי העולם כמוצר טיפולי שמסייע למעשנים כבדים להיגמל" לדעת באטלר "זה אינו מוצר פנאי למטרות בילוי, במיוחד לא בעבור הילדים שלנו. אך הוא נהפך לכזה, זאת הפרצה בחוק הגדולה ביותר בהיסטוריה של אוסטרליה".

לפני השינויים, הדרך היחידה לרכישת ניקוטין עבור הסיגריות האלקטרוניות באוסטרליה הייתה באמצעות מרשם רופא בבית מרקחת. הסיגריה עצמה נמכרה ברחבי המדינה.

עוד אמר באטלר, כי סיגריות וניקוטין שאינם במרשם ייאסרו ליבוא, ומוצרים נלווים יימכרו באריזות של תרופות. האריזות הצבעוניות שפיתו את המשתמשים הצעירים יהיו אסורות, כמו גם כל הסיגריות האלקטרוניות לשימוש חד פעמי, לדבריו "אין יותר טעמי מסטיק, חדי קרן ורודים, סיגריות אלקטרוניות שנראות כמו טושים זוהרים בעבור ילדים כדי שיחביאו אותם בקלמר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים