שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מיתוג לעסק באמצעות קופסאות קרטון – איך זה עובד?
| צילום: פרי חשיבה

כל בית עסק המעוניין להישאר תחרותי ולהצליח לשרוד לאורך זמן את התחרות בענף בו הוא פועל חייב בשלב מסוים לבנות מערך מושקע של מיתוג ושיווק – לבנות מותג ולהטמיע אותו בתודעת קהל הצרכנים, וכך לצבור לקוחות קבועים וחוזרים ולהשיג חשיפה מצטברת. קיימות דרכים רבות ושונות למתג את בית העסק, כאשר לרוב מומלץ לפעול בכמה דרכים במקביל על מנת להצליח באמת להטמיע את המותג בצורה מוצלחת. עיצוב אריזות הקרטון בהן נמכרים המוצרים של העסק היא אחת הדרכים המתבקשות והמומלצות ביותר, עליהן חבל לוותר.

מדוע דווקא שימוש בקרטונים ממותגים לצורך בניית המותג והטמעתו?

קיימות כאמור דרכים רבות ושונות לבנות מותג, להפיצו ולהטמיעו בתודעה של קהל הצרכנים. מדוע מומלץ ביותר שלא לוותר על השיטה של שימוש באריזות קרטון מעוצבות וממותגות?

ובכן, בין השאר מכיוון שזוהי אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, ובכל מקרה משקיע בית העסק בעיצוב והזמנה של אריזות. מדוע לא להשתמש בשטחי הפנים של האריזות כשטח מיתוג, פרסום ושיווק לכל דבר ועניין? מדי חודש יוצאים מפס הייצור ומשעריו של העסק אינספור עותקים של אותה אריזה, ומתפזרים בין ערים שונות ובמקרים רבים גם בין מדינות שונות. החשיפה לה הם זוכים היא נרחבת ביותר. לא להשתמש בחשיפה זו לצורך בניית המותג והטמעתו בציבור זה פשוט בזבוז של משאבים – כסף ושטח פרסום יקר ערך אשר יישאר בלתי מנוצל…

איך זה נעשה? עיצוב אריזות קרטון לצרכי מיתוג 

כיצד זה נעשה בפועל? כיצד מעצבים וממתגים את אריזות הקרטון של בית העסק על מנת לנצל את מלוא הפוטנציאל של שטחי האריזה כפלטפורמה למיתוג ושיווק העסק?

ובכן, נדרש כאן מתן מענה לשילוב בין שיקולים פונקציונאליים לשיקולים שיווקיים. חשוב כמובן שהאריזות תהיינה הטובות והמתאימות ביותר עבור אותם מוצרים, הן מבחינת סוג הקרטון בו נעשה שימוש והן מבחינת הצורה וכו'. אך לאחר בחירת סוג הקרטון, העיצוב המדויק המתאים ביותר ושאר שיקולים פונקציונאליים אלו, מומלץ לעצב את האריזה מבחינת צבע, בחירת פונטים למסרים הכתובים וכו', באופן אשר יציג לכל מי שנחשף לאריזה זו את בית העסק ואת המותג עצמו (בין אם המותג הוא העסק עצמו, מוצר ספציפי שהוא מייצר, סדרה מסוימת של מוצרים או כל דבר אחר…). כמובן שלשלב זה מומלץ ביותר לשכור את שירותיהם של אנשי שיווק ומיתוג ו/או מעצבים תעשייתיים, עם ניסיון מסוים בעיצוב קרטונים ממותגים לבניית מותג. עיצוב אריזות קרטון מוצלח מצריך בחירה נכונה של צבעים, פונטים ואלמנטים נוספים שונים, וביצוע אינטגרציה בין השיקולים השונים לצורך הגעה אל האריזה המושלמת, זו שתנצל את שטח הפרסום יקר הערך שעל גבי האריזה באופן אופטימלי. 

בכל הנוגע לבחירת סוג הקרטון ועיצוב האריזה עצמה, ניתן ומומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע מטעם החברה המתמחה בייצור אריזות קרטון לאריזות, כמו גם עם מעצב/ת תעשייתיים המתמחים בתחום. אריזות המוצרים של בית העסק הם משהו ששווה להשקיע בעיצובו ותכנונו את מלוא הזמן והמשאבים הנדרשים. זה ישרת אתכם בהמשך הדרך.

למידע נוסף על מיתוג באמצעות קופסאות קרטון היכנסו לאתר פרי חשיבה – פתרונות אריזות קרטון בהתאמה אישית לעסק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים