שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מירנה בנט מגבה את מסע התביעות של בנה: "גאה שנפתלי עושה את זה"
עזרה מבית
רה"מ לשעבר נפתלי בנט יצא בגל תביעות נגד עיתונאים, שלטענתו הפיצו עליו ועל משפחתו שקרים לכאורה, בהם על אמו, מירנה, שנטען כי היא אינה יהודייה | האזינו
נפתלי בנט | צילום: פישל רוזנפלד

בראיון עם אימו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, ל-103FM אמרה מירנה בנט, כי היא מצדיקה את תביעות הדיבה של בנה נגד עיתונאים ופעילי ימין שהפיצו עליו שקרים לכאורה בימי כהונתו. לדבריה "אני לא יודעת אם אפשר לשנות שקרים שנכנסים עמוק, אבל אני מאוד גאה שהוא עושה את זה".

"החיים שלי מאוד מעניינים. פתאום אני הפסקתי להיות יהודייה" אמרה מירנה ושיתפה בתחושותיה "כשזה יצא בהתחלה לפני חצי שנה הייתי בשוק גדול. חשבתי על ההורים שלי שבאו לארה"ב מפולין ורוסיה בגלל פוגרומים וחצי מהמשפחות שלהם נשארו בידי הנאצים. פתאום זה קרה לי, בהתחלה חשבתי שזה משהו מוזר שיעבור ועכשיו אני מבינה שהכול מתחיל להיות עובדה לאנשים שרוצים להאמין לזה".

עוד מבחזית החדשות

מירנה סיפרה כי השמועה עשתה לה כנפיים וגם אנשים שמכירים אותה הגיבו על כך  "אנשים שמכירים אותי. אנשים נחמדים שהתקשרו ואמרו לי דברים כמו "כל הכבוד לך, את הגעת למקום כל כך גבוה. לא ידענו שאת גיורת". ואני השבתי "תדעו, אם אני הייתי גיורת הייתי גאה בזה. אני לא גיורת". גם אשת הנכד שעובדת כאחות בהדסה, ספגה ביקורת על השתייכותה למשפחת בנט, כאשר מישהי אמרה לה "שהוא לקח את כל הכסף של המדינה לבנות את הבית והוא בכלל לא יהודי. אז הבנתי שזה עמוק".

כאשר נשאלה האם "את בעד התביעות?" ענתה מירנה "כן. עכשיו כן, כי אני מבינה שרק ככה, אני לא יודעת אם אפשר לשנות שקרים שנכנסים עמוק, אבל אני מאוד גאה שהוא עושה את זה. כשראיתי את הרב הזה בטלוויזיה, הרגשתי גאה פי אלף שהוא עושה את זה. האיש הזה אמר שאני, מירנה, אני לא יהודייה ואפשר להסתכל בגוגל. הוא אמר את זה".

כאשר שאלו המראיינים האם לדעתה יש יד מכוונת מאחורי זה, הבהירה כי "כן, אני לא מאמינה שדברים כאלו יכולים פתאום לקרות. אולי בהתחלה. אני לא יודעת. אבל זה מה שאני חשבתי בהתחלה".

מירנה הוסיפה כי בנה שוחח עמה לפני הגשת התביעה וביקש את הסכמתה. "אולי לפני חצי שנה אני חשבתי, אמרנו במשפחה שלא נעשה משהו גדול מזה, "הם משוגעים", אבל עכשיו אני חושבת שזה חשוב והאנשים שרוצים להאמין בדבר כל כך טיפשי שלומדים מגוגל, הם יאמינו. הרבה אנשים אחרים לומדים משהו על מה קורה כאן עם השקר".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. אדם בלי עבר ,הווה ,ועתיד.
    שנוא על כול הציבור ובשביל להשמיע את קולו הוא יוצא בתביעות ענק
    ואני קשה לי להאמין שהוא אכן יהודי למרות שאימו מצינת שמשפחתם ברחה מהנצים יש גם גויים שסבלו שם…..

    1. נפתלי בנט שרצית להיות ראש ממשלה התריעה המשפחה שלך שאתה תהיה האיש הכי שנוא במדינה אכן אתה תהיה האיש הכי שנוא עד יום מותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים