שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מירב מיכאלי: מהיום לא יוכלו לבדוק אם לבחור יש רישיון, תחבורה בסופ"ש אינה חילול שבת
הגר"מ מיכאלי
שרת התחבורה התראיינה לקול ברמה ואמרה כי הרכבת הקלה נבנתה בצורה מותאמת לנסיעות בשבת | עוד אמרה: שמחה שחסמתי את האפשרות לבדוק אם לבחור יש רישיון נהיגה
הרכבת הקלה בירושלים | צילום: EQRoy, שאטרסטוק

שרת התחבורה לשעבר ויו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי, שיתפה פוסט שבו דרשה מהממשלה להפעיל את שירות התחבורה של הרכבת הקלה גם בשבת. "אעשה את זה קצר וברור – הרכבת הקלה צריכה ויכולה לעבוד בשבת, נקודה".

בנוסף כתבה: "עוד בתפקידי כשרת התחבורה, ערכנו במשרד עבודה מקיפה על מנת להתאים את הפעלת הרכבת הקלה בת"א והמרכז לעבודה 7 ימים בשבוע. משרד התחבורה הוביל את זה. משרד האוצר עודכן גם הוא בזמן אמת על כל המשמעויות של הפעלת הרכבת לאורך כל השבוע, כולל בשבת".

עוד מבחזית החדשות

לטענתה "אחת הסיבות לכך שנסללה מנהרה תת קרקעית לאורך המקטע של רחוב ז'בוטינסקי שסמוך לבני ברק הייתה כדי לאפשר לרכבת לנסוע בשבת, מבלי להכניס אצבע בעין של הציבור החרדי בעיר. תחבורה בסופ"ש היא איננה חילול שבת, היא מאפשרת לנו לשמור את השבת בדרכנו. ללא כפייה".

לסיכום כתבה מיכאלי כי "תפקידה של המדינה הוא לאפשר חופש תנועה בכל יום מימות השבוע. |איננו רוצים לכפות שום דבר על הציבור החרדי אבל לא יתכן שהם יכפו עלינו את אורחות החיים שלהם וזה יעבור בשתיקה".

בריאיון לקול ברמה אמרה מיכאלי כי אחרי שנים של דחיה, משרד התחבורה חסם פרצה שחושפת בעלי רישיונות נהיגה ופרטים אישיים. לטענתה היא זו שקידמה האת המהלך בהיותה שרת התחבורה, לדבריה ״אני שמחה שהייתה לי הזכות שבסיומו של תהליך ממוחשב ומסובך, נחסמה מראשי הישיבות האפשרות לבדוק האם יש בחורי ישיבה שהוציאו רישיון. דאגתי ללא מעט בחורי ישיבות וקיבלתי פידבקים חיוביים על כך״.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים