שיתוף
תגובות
חדשות » מטח כבד לירושלים וגוש דן, נפילה בכביש 1 | תיעוד
חרבות ברזל
חמאס לקח אחריות על מטח הרקטות בשעה האחרונה לעבר ערי המרכז, ירושלים והסביבה | דיווח על נפילה בכביש 1 ללא נפגעים
שיגור רקטות | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

מטח רקטות שוגר בשעה האחרונה לעבר ערי גוש דן, ירושלים והסביבה. חמאס לקח אחריות על שיגור הרקטות. דווח על נפילה בכביש 1 ללא נפגעים. צוותי מד"א יצאו לסרוק בזירות בהן דווח על נפילות, בשלב זה לא ידוע על נפגעים. מספר נפגעי חרדה טופלו על ידי מתנדבי יחידת חוסן.

הנפילה בכביש 1 | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

השמחה לאיד בזמן האזעקה בשער שכם | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

ראש עיריית ירושלים משה ליאון אמר לחדשות 12: "נכון לעכשיו אין הודעה על שום נפגעים. לירושלים שלום. אנחנו פתחנו את כל המקלטים מיום שבת בבוקר וכל אחד צריך בדקה וחצי להגיע לאן שהוא צריך להגיע".

עוד מבחזית החדשות

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, קיים הערכת מצב עם כלל בכירי המשטרה. המפכ"ל הנחה את כלל המפקדים להמשיך ולשמור על דריכות מבצעית בכל הגזרות. בנוסף, הנחה לתגבר את הצוותים במוקד 105 הפועל בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף. שבתאי הדגיש כי מלאכת זיהוי הגופות מורכבת ונעשית ברגישות. שבתאי הנחה את הצוותים לתת מענה מהיר ככל האפשר למשפחות.

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר בתדרוך כי בשלב זה אין עוד לחימה בתוך היישובים בעוטף עזה. לדבריו, "אנחנו בשליטה מלאה ביישובים, יכול להיות שיש עוד מחבלים במרחב. עברנו להתקפה". הגרי הוסיף כי הפרצות בגדר בעזה יאובטחו על ידי טנקים שהגיעו למרחב וכלים אוויריים כדי למנוע חדירה נוספת של מחבלים. "אנחנו על סף פינוי ביממה הקרובה של כל היישובים סמוכי הגדר. שדרות לא תפונה בשלב הזה".

עוד מבחזית החדשות

צה"ל מסר כי מתחילת המלחמה חיל האוויר השמיד כ-1,200 מטרות ברצועת עזה. עוד נמסר כי עד כה, הותקפו 21 בניינים רבי קומות בעזה שלגביהם היה מידע מודיעיני על קשר לפעילות טרור. באחד מהבניינים מוקמה מפקדה צבאית של חמאס. במקביל לתקיפות האוויריות ברצועה, עשרות אלפי לוחמי צה"ל ממשיכים לטהר את מרחב עוטף עזה ממחבלים. בצה"ל מעריכים כי יותר מ-400 מחבלים חוסלו ברצועה, ועוד מאות נוספים בשטח ישראל. לצד זאת, יש עשרות מחבלים שבויים שנתפסו בארץ.

משרד הבריאות עדכן כי 2,382 פצועים פונו לבתי החולים מאז תחילת המלחמה. 22 מהם במצב אנוש, 345 במצב קשה, 462 במצב בינוני ו-1,175 במצב קל. 56 מהם לקו בחרדה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מעניין מי זה שחושב שהוא חכם כזה גדול שהוא מצלם מיקומים מדוייקים וכמה הם קרובים לשדה התעופה ומעלה ברשתות,
    זה בדיוק מה שהחמאס רוצים לדעת לאן הם מגעים עם הטילים.
    חבל שלא חושבים ומגדילים ראש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים