שיתוף
תגובות
חדשות » מטוס קרב רוסי מתרסק לתוך בניין דירות בעיר ייסק: תיעוד
תאונה אווירית
ההתרסקות אירעה במהלך טיסת אימון בגלל שריפה במנוע כך לפי משרד ההגנה הרוסי | לפחות אדם אחד נהרג ועוד שלושה נפצעו, הטייס ככל הנראה שרד
תגיות: ,
מטוס קרב רוסי Su-34 התרסק לתוך בניין מגורים בעיר ייסק ברוסיה | צילום: רשתות

משרד ההגנה הרוסי מדווח הערב (שני) כי מטוס קרב מדגם סוחוי 34, התרסק לתוך בניין מגורים בעיר ייסק ברוסיה השוכנת לחוף הים בין רוסיה לאוקראינה. על פי הדיווח המטוס היה בטיסת אימונים והתרסק בשל שריפה במנוע. 

בתיעוד מההתרסקות ניתן לראות כי המטוס מאבד גובה עד שהוא מתרסק לתוך בניין מגורים, מהאירוע, תוך שהוא גורם לשריפה ענקית ופטריית עשן שנראית למרחוק. על פי דיווח רוסי הטייס ככל הנראה הצליח לצנוח מהמטוס ונשאר בחיים. על פי הידוע לפחות אדם אחד נהרג ושלושה נפצעו קשה בהם גם ילד. 

תיעוד התרסקות המטוס
מטוס קרב רוסי Su-34 התרסק לתוך בניין מגורים בעיר ייסק ברוסיה

בכיר בממשל האמריקאי אמר היום כי ארה"ב נערכת להטיל סנקציות והגבלות נוספות על איראן בשל תמיכתה ברוסיה. זאת בשל העברת מל"טים איראנים לידי רוסיה, ודיווחים הטוענים שהיא מתכוונת לספק לפוטין טילי קרקע-קרקע היכולים להגיע לטווח של 300 ו-700 ק"מ.  

הבוקר חוותה קייב מתקפת מל"טים אינטנסיבית, כאשר עשרות מל"טים התרסקו על העיר, שרק לאחרונה החלה להתאושש מעט ולחזור לשגרה, תוך שהם זורעים הרס רב ושרפות רבות. על פי דיווחים אוקראיניים לפחות ארבעה נהרגו ועוד רבים נפצעו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים