שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מחר צפוי כאוס בנתב"ג: ברש"ת קוראים להקדים להגיע לשדה
מארגני המחאה בנתב"ג רוצים לעכב מחר את המראת ראש הממשלה ורעייתו לרומא | גם שר ההגנה האמריקאי צפוי להגיע מחר לישראל ממצרים
שלט הכוונה לנתב"ג | צילום: Leonard Zhukovsky, שאטרסטוק

מארגני המחאות מתכננים מחר (חמישי) לשבש את הטיסות בנתב"ג כדי לעכב את המראת ראש הממשלה ורעייתו לרומא.

ממארגני המחאה נמסר כי: "כמו בכל פעולת שיבוש, יש נפגעים שלא בכוונת מכוון. זה נכון בפקקים, זה נכון ברכבות, זה נכון בשביתות מכל סוג וזה יהיה נכון בנתב"ג ביום חמישי" למרות זאת הדגישו "חשוב שתדעו כי עשינו ועושים ככל יכולתנו למזער נזקים ולהקטין ככל הניתן פגיעה בנוסעים; לרבות הודעות זמני העומסים הצפויים מראש, שיחה עם מנכ"ל נתב"ג, העברת מסר לחברות התעופה דרכו לשנות זמני טיסות ו/או להמתין לנוסעים שנתקעו בפקקים ועוד". בנוסף , החליטו מארגני המחאה שלא לחסום את הרכבת "על מנת לשמור על עורק תחבורה מרכזי תקין לשדה".

עוד מבחזית החדשות

ברשות שדות התעופה פרסמו היום בצהריים הודעה ובה הבהירו כי יעשו ככל הניתן כדי לאפשר לטסים מחר לטוס במועד הטיסה שנקבע להם. ברשות ממליצים לציבור הטסים להקדים את ההגעה לנתב"ג ולהשתמש בשירותי רכבת ישראל. גם העובדים התבקשו להקדים את הגעתם מחר לשדה.

לא רק בישראל יגרמו שיבושים. מחר צפוי להגיע לישראל גם שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין שדחה את הגעתו ממצרים לישראל למחר. בשל ההפגנות, הוא יקיים את פגישותיו עם שר הביטחון יואב גלנט ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו סמוך לנתב"ג ובסיומן ימריא חזרה לארה"ב. מסיבת העיתונאים של אוסטין וגלנט תתקיים מחר בשעה 11:00 בתעשייה האווירית.

בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות נאמר כי: "שטח נתב"ג הוא ציבורי ומותר לכל כלי רכב להיכנס אליו. ככל שנהיה יותר רכבים, כך נוכל להשפיע על הפעילות בשדה לשעות רבות".

עוד מבחזית החדשות

למרות שהכניסה לשטח מתחם נתב"ג פתוחה לציבור, היא עדיין מאובטחת בשתי הכניסות, מצומת אל על ומכביש מספר 1. עדיין לא ברור האם המשטרה תאפשר למפגינים להיכנס לכבישי השדה, במהלך שצפוי לשבש את הגעת הנוסעים אליו, ואת התנועה בין הטרמינלים, באחד הימים העמוסים מבחינת המראות ונחיתות.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים הממריאים ביום חמישי להיות בקשר עם חברות התעופה למקרה של שינויים בזמני ההמראה. ברשות טרם פרסמו הנחיות ספציפיות לנוסעים לגבי מספר השעות שעליהם להגיע טרום הטיסה. בכל מקרה, הרכבת תמשיך לפעול כרגיל ביום חמישי, עם רכבות ישירות מהצפון דרך תל אביב ועד ירושלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים