שיתוף
תגובות
חדשות » מחלף פולג נפתח לתנועה: העבודות קוצרו מתשעה חודשים לשלושה בלבד
נפתח הפקק
עיריית נתניה, משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון החליטו על עבודה סביב השעון ביום ובלילה וכך לקצר את העבודות מתשעה חודשי עבודה לשלושה חודשי עבודה בלבד
מחלף פולג | צילום: לביא תצלומי אוויר- חברת נתיבי איילון

בשורה לנהגים. משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי איילון, סיים את עבודות השיקום של גשר פולג. עבודות התחזוקה שהחלו באוגוסט היו במטרה להבטיח את בטיחות משתמשי המחלף ובהנחיית משרד התחבורה הואצו העבודות כדי לאפשר את פתיחת המחלף בזמן המהיר ביותר.

גם עיריית נתניה פנתה למשרד התחבורה ולחברת נתיבי איילון בבקשה לקצר את לוחות הזמנים בשל עומסי התנועה הכבדים שנוצרו במקום, ולמצוא פתרונות יצירתיים כדי להקל על התנועה, כמו, פתיחת נתיב שלישי לפנייה שמאלה בגשר השלום, ניהול תנועת הרמזורים בסמוך לגשר, הצבת פקחים בשעות העומס על הגשר וקידום שאטלים לעובדי אזור התעשייה במהלך העבודות.

הדרישה של עיריית נתניה התקבלה ובחודשים האחרונים נעשתה עבודה מסביב לשעון ביום ובלילה, בשלוש משמרות. המאמצים נשאו פרי ומשרד התחבורה ונתיבי איילון הצליחו לקצר את העבודות מ-9 חודשי עבודה ל-3 חודשי עבודה בלבד. 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי העלתה על נס את פעילות משרדה ומסרה "תושבות ותושבי נתניה ואזור השרון, בהקדמה של חצי שנה, החזרנו לכם את גשר פולג ופתחנו אותו מחדש. בעבודה קשה הצלחנו להקדים את סיום העבודות שנועדו להבטיח את בטיחות הגשר. מיום כניסתי לתפקיד הודעתי באופן חד משמעי וברור כי על בטיחות משתמשות ומשתמשי הדרך אין פשרות, ועל כן משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בראשותי נמצא במעקב תמידי לגילוי מוקדי סיכון וטיפול בהם על הצד הטוב ביותר. יישר כוח וחיזוק ידיים לכל העוסקות והעוסקים במלאכה המהירה ונסיעה טובה ובטוחה לכולם".

ראש העיר נתניה, מרים פיינברג-איכר ברכה אף היא על סיום העבודות לשיקום הגשר ועל פתיחתו מחדש לרווחת הנהגים ואמרה "לא ויתרתי על קיצור לוח הזמנים בכחצי שנה! כמו כן, הובטח לי שהגשר יורחב בנתיבים נוספים, כך שבהחלט מדובר בבשורה חשובה לתושבי העיר. מברוכ".

מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק אמרה "אני שמחה שאנחנו מחזירים את גשר פולג לפעילות מלאה מוקדם מהמתוכנן, בזכות ההתגייסות המשותפת של משרד התחבורה, חברת נתיבי אילון ועיריית נתניה, שהביאה להאצה של ממש בעבודות השיקום החיוניות. המשרד נוקט בחוסר פשרות בכל הנוגע לבטיחות משתמשי הדרך, ומביא בשורה לתושבי נתניה ומבקריה, ולנוסעי כביש החוף".

מנכ"לית נתיבי איילון, אורלי שטרן שיבחה את עובדי החברה "גאה בנשות ואנשי המקצוע של החברה, שבזכות עבודתם לילות כימים הצלחנו להקדים את העבודות לשיקום ובטיחות גשר פולג מ- 9 חודשים ל-3 חודשים בלבד, תוך מתן פתרונות אפקטיביים שיקלו על משתמשי הדרך בזמן ביצוע העבודות. חברת נתיבי איילון מודה למשרד התחבורה ועיריית נתניה על הבעת האמון ושיתוף הפעולה בכדי לקדם פרויקט תשתית כה חיוני עבור תושבות ותושבי נתניה ומשתמשי הדרך הנוסעים בתוואי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים