שיתוף
תגובות
חדשות » מחאות תל אביב: "המשטרה איבדה שליטה" | איילון חסום בשני הכיוונים
ממשיכים להפגין
ההפגנה המרכזית התחילה בקפלן, שחסמו את צומת עזריאלי, תחת הסיסמה "לא מחכים לאסון הבא"
מחאה - הפגנה אלימה באוקראינה | צילום: Dja65, שאטרסטוק

מפגינים חסמו הערב (שבת) את נתיבי איילון, כחלק מהפגנה נגד הממשלה שהתקיימה קודם לכן ברחוב קפלן. הפגנות מחאה בקריאה לקיום בחירות התקיימו היום ביותר מ-30 מוקדים, מנהריה וראש פינה בצפון, ועד אילת בדרום. קודם לכן, בהפגנה עצמה, נאמו ראש אמ"ן לשעבר אלוף (מיל') עמוס מלכא, ד"ר יהל קורלנדר, מרצה לסוציולוגיה שנעקרה מביתה בצפון בעקבות המלחמה, גל אלקלעי – מילואימניקית ביחידת לוט"ר ואור שנייברג, קצין במיל' שנפצע קשה בלוחמה בחאן יונס, וממובילי "דורשינוי".

ברחובות התקיימה הפגנה בקריאה לבחירות בהשתתפות הח"כים אפרת רייטן, שלי מירון ומאיר כהן, ופעילי המחאה משה רדמן, עמי דרור והדס רגולסקי.

לאחר שמפגינים בתל אביב חסמו את צומת עזריאלי, המשטרה הכריזה כי ההפגנה בלתי חוקית. מפגין אחד נעצר בחשד שהשליך רימון עשן. מאוחר יותר חסמו מפגינים את נתיבי איילון לכיוון צפון. למקום הגיעו פרשים כדי לפנות את החוסמים. כמו כן, המשטרה הפעילה מכת"זית כדי לפנות את המפגינים על הכביש והחלה במעצרים. גם בהפגנה שהתקיימה בקיסריה נעצר אדם אחד.

בתל אביב נעצרו 16 מפגינים, ובהם גם משה רדמן, ממנהיגי המחאה. המשטרה רשמה חמישה דוחות בגין הפרעה לתנועה. עוד נמסר כי כל הכבישים שהיו חסומים נפתחו לתנועה. לדברי רדמן, המשטרה פעלה באלימות נגד המפגינים.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים