שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מחאות היהודים: גדר כפולה הוקמה בין המפגינים לבית המשפט העליון
לקראת הדיון בבית המשפט העליון בנוגע לביטול עילת הסבירות, צפויות הפגנות מצד תומכי החוק ומתנגדי החוק מול בית המשפט העליון
היערכות מול בית המשפט העליון בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

לקראת הדיון בבית המשפט העליון על ביטול עילת הסבירות, שצפוי להתקיים ביום שלישי בשבוע הבא (12.9), נערכים במשטרה כבר מעתה לסדרת הפגנות מול בית המשפט. כחלק מההיערכות ומתוך חשש שמפגינים משני הצדדים ינסו להיכנס למבנה במסגרת ההפגנות פרסו היום (חמישי) שוטרי מחוז ירושלים מחסומים והציבו גדר כפולה שמקיפה את בית המשפט העליון מכל הכיוונים.

ההפגנה הראשונה לקראת הדיונים על ביטול עילת הסבירות תיערך הערב מצד תומכי הרפורמה המשפטית. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ובכירים נוספים בקואליציה צפויים לנאום על הבמה בעצרת שתיערך ברחבת בית המשפט העליון בירושלים. מי שעומד מאחורי האירוע הם ארגוני הימין בהובלת מטה "תקומה 2023" והוא מגיע לאור החלטת בג"ץ שלא לדחות את הדיון בעתירות.

עוד מבחזית החדשות

מטעם המארגנים נמסר: "הקריאה שלנו לבג"ץ היא לא לחרוג מהאקטיביזם השיפוטי שהוא כל כך מייחס לעצמו. לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית בג"ץ ידון בחוקי יסוד, אחרי שבמהלך השנים הסבירו לנו שכל המהפכה החוקתית של אהרן ברק מושתתת על חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו".

כוחות משטרה רבים ממחוז ירושלים יאבטחו את המחאות, תוך שמירה על הזכות לחופש הביטוי, וכחלק מכך ייחסמו לתנועה דרכים שמובילות לבית המשפט העליון החל משעות הצהריים.

הרחובות שייחסמו במהלך ההפגנה הם: דרך רופין, רחוב אליעזר קפלן, רחוב יואל זוסמן, רחוב רוטשילד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים