שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מחאות בעד ונגד הרפורמה המשפטית ברחבי הארץ
"צעדת הימין" או "צעדת החירות" תתקיים בתל אביב במסגרת התמיכה ברפורמה המשפטית | המוחים נגד הרפורמה המשפטית יקיימו הפגנות בתל אביב ובחיפה
הפגנה | צילום: רשתות - שימוש לפי סעיף 27א לחוק

שיחות המשא ומתן בבית הנשיא בין הקואליציה לאופוזיציה נמשכות, אך גם המחאות בעד ונגד הרפורמה המשפטית נמשכות. תומכי הרפורמה המשפטית הכריזו היום (חמישי) על "צעדת הימין הגדולה" שתתקיים בתל אביב החל משעה 19:00 ועד 23:00 .

במשטרה מסרו כי עקב החסימות ייתכן עומס תנועה כבד באזור המרכז. עוד מסרו מהמשטרה כי חסימות הצירים יסומנו באפליקציית waze, והבהירו: "יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים במחסומים ולהשתמש בדרכים חלופיות".

עוד מבחזית החדשות

קודם לכן, צפויה הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בשעה 17:00 באזור כיכר ספר בחיפה ובפארק צ'ארלס קלור בתל אביב. בנוסף, בשעה 20:00 צפויה מחאה של החזית הוורודה סמוך להבימה: "לא למשמרות המהפכה".

לפנות הבוקר, קשרו את עצמם מפגינים נגד הרפורמה המשפטית לשערי משכן הכנסת. פעילי "לחסום את ההפיכה" חסמו את שער הכניסה לכנסת ותקפו מילולית את חברי הכנסת מהקואליציה: "מקימים מיליציות בריונים מסוכנות, מסכלים חקיקה שתגן על נשים, ומתוך אינטרסים צרים מובילים במכוון את כולנו למלחמת אזרחים".

"במקום פייק הידברות בבית הנשיא על כמה שופטים שפוטים תמנה הקואליציה, אנו קוראים לחברי הכנסת להכיר בחוסר יכולתם לפתור את המשבר, ואומרים להם, כנסו אסיפת אזרחים שתכונן חוקה", הוסיפו המוחים מ"לחסום את ההפיכה". "האספה, שתורכב ממדגם מייצג של האוכלוסייה, תגיע להסכמות רחבות שיסדירו את היחסים בין שלוש הרשויות. רק כך נוכל להבטיח דמוקרטיה אמיתית שתשרת את כולנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים