שיתוף
תגובות
חדשות » מוסלמים מתבצרים בהר הבית: כוחות גדולים נכנסים להר
מוסלמים סגרו את דלתות המסגד בהר הבית והתבצרו בפנים. על פי דיווחים ברשתות ערביות | כוחות גדולים נכנסים להר כעת
הר הבית | צילום: Jorge Fernández Salas - Unsplash

על פי דיווחים בתקשורת הערבית החלו מתפללים מוסלמים להתבצר הערב (מוצאי שבת) במתחם התפילה במסגד אל אקצא. כוחות הביטחון עולים להר מחשש למהומות.

משרד החוץ הירדני הזהיר את ישראל מפגיעה בקדושת מסגד אל-אקצא ומהתקפה נוספת על המתפללים שם. עוד נאמר כי "ישראל נושאת באחריות להסלמה בירושלים ובשטחים ובאחריות להידרדרות המצב, אם היא לא תפסיק את הסתערויותיה על מסגד אל-אקצא ואם לא תפסיק להלך אימים על המתפללים".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר הערב השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הביע התנגדות להמלצת בכירי המשטרה ובראשם המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי לסגור את הר הבית ליהודים. במשטרה העריכו שייתכנו מהומות ליליות.

בדיון בטחוני שנערך בנושא בהתייחס לעשרת ימי הרמדאן הבאים, הציג המפכ"ל את עמדת המשטרה לשקול שוב עליית יהודים להר הבית בעשרת הימים הבאים מחשש למהומות וחיכוך. על פי המודיעין המשטרתי, כניסת יהודים להר הבית עלולה להתפרש כפרובוקציה ועל כן המלצת המשטרה לדרג המדיני היא שצריך לשקול שלא לאפשר זאת "מחשש לתבערה", לשון בכיר במשטרה.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הר הבית של היהודים ולא של הערבית הם בנו מסגד בבית המקדש שלנו לכו למכה שם המקום הקדוש שלכם ולכו גם לעזאזל לא מפחדים מירדן ולא מערבים ה' איתנו ולא יעזוב אותנו.

  2. על פי הלכה יהודית אסור לעלות להר בגלל הטומאה..
    וכך פסקו כל רבניים ראשיים אשכנזים וספרדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים