שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מוות מסתורי: טייקון רוסי "נפל למותו" – התנגד למלחמה
פוליטיקאי וטייקון רוסי, פאבל אנטוב, מצא את מותו לאחר שנפל מחלון הקומה השלישית של מלון בהודו | לפני כמה חודשים מתח ביקורת על התקיפות הרוסיות באוקראינה
פאבל אנטוב, מצא את מותו באופן מסתורי | צילום: Igor Sushko on twitter

פאבל אנטוב, פוליטיקאי ומולטי מיליונר רוסי, נמצא מת במלון בהודו יומיים אחרי שחבר ששהו עמו במלון מת גם הוא. באתר ה-BBC נכתב כי השניים נסעו למדינת המחוז אודישה במזרח הודו עם שני חברים נוספים, כדי לחגוג את יום הולדתו ה-66 של אנטוב. 

לאנטוב חברה לעיבוד בשר, והוא היה מכונה "טייקון הנקניקיות". הוא גם היה חבר במפלגת השלטון הרוסית, "רוסיה המאוחדת" וכיהן בפרלמנט של מחוז ולדימיר ממזרח למוסקבה. בחודש יוני גינה אנטוב את הפלישה לאוקראינה, וכתב שהתקיפות האוויריות של רוסיה בקייב הן "טרור" שבו נפגעים אזרחים אוקראינים. בהמשך הוא מחק את הדברים שפרסם וטען שהדברים פורסמו בטעות. אנטוב הצהיר שהוא תומך בוולדימיר פוטין ובמבצע הצבאי המיוחד.

עוד מבחזית החדשות

התקשורת הרוסית דיווחה שאנטוב נפל למותו ביום ראשון מחלון בית המלון בעיר ראיגדה בהודו. יומיים קודם לכן מת במלון חברו, ולדימיר בודנוב. משטרת אודישה דיווחה כי בודנוב מת משבץ, וכי חברו "היה מדוכא אחרי מותו ומת אף הוא". הקונסול הרוסי אלכסיי אידאמקין אמר שאין חשד לפלילים. 

למרות הטענות שאנטוב שם קץ לחייו, ברשת BBC הזכירו כי מתחילת המלחמה באוקראינה מתו כמה טייקונים רוסים בנסיבות מסתוריות, כאשר חלקם התנגדו בגלוי לפלישה הרוסית. 

בספטמבר נהרג רביל מגאנוב, יו"ר ועד המנהלים של תאגיד הנפט הענקי "לוקאויל", אחרי שנפל מחלון בבית חולים במוסקבה. סוכנות הידיעות הרוסית TASS טענה כי נבדק חשד שמגאנוב, שהיה בן 67 במותו, התאבד לאחר שאושפז בבית חולים בשל התקף לב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים