שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מוביל ההפגנה בבני ברק: "גפני מנהל את הביזה שמתנהלת כרגע בכנסת"
רועי נוימן, מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית התייחס להפגנה אמש בבני ברק ואמר: ילד שלא לומד ליבה לא תהיה לו דרך להצליח בחיים.
הפגנה בבני ברק | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

רועי נוימן, מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, התראיין הבוקר (חמישי) ל-103FM והתייחס להפגנה שהתקיימה אתמול בבני ברק.

לשאלת המראיין מה מצאו להפגין בבני ברק, ענה נוימן ש"הולכים ומשקיעים פה כסף בשביל שהילדים החרדים שלא עשו שום דבר רע לאף אחד לא ילמדו לימודי ליבה, לא יוכלו להיות אזרחים ישראלים שמשלמים מיסים, מכניסים אותם עוד ועוד למעגלים של עוני. אנחנו לא רוצים שום דבר מהרחוב החרדי, גפני גר בעמקי בני ברק ולהפגין לו מחוץ לבית זו בעיה בטיחותית, לכן בתיאום עם המשטרה החלטנו לעשות צעדה. המטרה שלנו היא לא למחות נגד הציבור החרדי, יש לנו בעיה עם ההנהגה של הציבור הזה. גפני הוא המנהל של הביזה שמתנהלת כרגע בכנסת. מעולם לא נעשה שום דבר כזה. הכסף שהולך הולך להרוס כלכלית את המדינה הזו דורות קדימה".

לטענת נוימן: "ילד הוא ילד הוא ילד, ולכל הילדים בישראל מגיע הזדמנות להצליח בחיים – זה מגיע עם זה שיהיה להם את הכלים להצליח. ילד שלא לומד ליבה לא תהיה לו דרך להצליח בחיים. אם הוא יוצא ממערכת החינוך כשהוא לא יודע מתמטיקה, אנגלית, הוא לא מתקבל לעבודה, הוא הופך להיות נטל כלכלי על המדינה. גוררים את המדינה הזו למטה. במקום לקחת את כל ה־13 מיליארד ש"ח ולהשקיע אותם בבעיות שיש לכל הציבור במדינת ישראל, הולכים ומשקיעים את הכסף הזה בהנצחה של עוני. הורסים את המדינה. עכשיו מביאים חוק השתמטות מלא. אנחנו דורשים חלוקה".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף נוימן "מהסרטונים שראיתי הייתה הפרעה לשידור ולא אלימות. אנחנו מתנגדים לאלימות בכל מקום, המפגינים שלנו חווים תקיפות משולחיו של ראש הממשלה על בסיס שבועי. איפה את מצפה שנפגין? גפני במשך 10 שנים או יותר היה יו"ר ועדת הכספים, הוא מעולם לא התנהל בצורה כזו. הביאו פה עשרות סעיפים פשוט הזויים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מדוייק. שיתחילו לחשוב בכוחות עצמם ולא ישאלו שאלות את הרבנים כמו האם מותר לישון עח הרצפה? או האם ליטול ידים לפני שהולכים לשרותים או אחרי. כל ההתפלספויות המיותרות שיתחילו לחיות ולא על חשבון משלמי המיסים ובעיקר חשיבה עצמאית לא תזיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים