שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מה אפשר לעשות עם כרטיס אשראי חוץ מלשלם?
האם אתם מפיקים את המקסימום מכרטיס האשראי שלכם?
שופינג | צילום: FREEPIK

אם כל מה שאתם עושים זה לבחור כרטיס אשראי גנרי, לשלוף אותו כאשר אתם צריכים לבצע רכישות ולשלם בכל חודש את הסכום שצברתם, התשובה היא לא. ממגוון הטבות מותאמות אישית ועד כלים פיננסיים כמו הלוואות או פוליסת חיסכון – הנה כל מה שאפשר לעשות, כל עוד תבחרו את כרטיסי האשראי המשתלמים ביותר, שהכי מתאימים לכם ומשרתים את הצרכים שלכם.

תוכניות תמלוגים כלליות

לא משנה אם אתם מזמינים כרטיס אשראי מהבנק שלכם או מאחת מחברות האשראי, כיום כל הגופים המנפיקים מציעים ללקוחות תוכניות תמלוגים המבוססות על נאמנות. התוכניות משנות באיכותן ובאופן שהן בנויות, אך באופן כללי בתור בעלי כרטיסים אתם זכאים למגוון הנחות והטבות, כמו 1+1 על כרטיסי קולנוע, ארוחות ושלל מוצרים. כמו כן, מרבית תוכניות התמלוגים של כרטיסי האשראי כוללות הטבה לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. כדאי לחקור את התוכניות וההצעות השונות, על מנת לוודא שתוכלו לנצל לפחות חלק ממה שתהיו זכאים לקבל.

עוד מבחזית החדשות

צבירת נקודות ופרסים

לצד התוכניות הכלליות, כיום יש כל מיני כרטיסי אשראי שמוכוונים להרגלי הוצאות מסוימים, ומתגמלים את הצרכנים על ידי קאש בק או החזר בנקודות. למשל, כרטיסים מסוימים ממירים את הסכום שהוצאתם בכל חודש (זה יכול להיות כל הסכום, או רק סך ההוצאות שלכם בתחום מסוים או ברשת ספציפית), ומאפשרים לכם לחסוך על ידי החזרת אחוז מסוים מהסכום הזה לצורך רכישות עתידיות. סוג מוכר של כרטיסים אלה הוא כרטיסי נקודות טיסה: כרטיסים שצוברים נקודות עבור הזמנת, טיסות, חופשות ומלונות. אם אתם טסים בתדירות גבוהה, או שיש להם הרגלי קניות מובהקים אחרים, אתרו את הכרטיס שמאפשר לכם לחיות את אורח החיים הזה בצורה הכי משתלמת ומתגמלת.

כרטיסים למגזרים ספציפיים

מגמה מודרנית נוספת, היא הנפקת כרטיסים בשיתוף פעולה עם ארגונים. אלה יכולים להיות מקומות עבודה – למשל, כרטיסים להייטקיסטים או לעובדי מדינה – או גופים כמו צבא, אוניברסיטאות, ארגוני עובדים וכו'. סביר להניח שאם אתם זכאים לאחד הכרטיסים הללו, אתם מודעים לכך. עם זאת, מומלץ לוודא זאת, מכיוון שכרטיסים אלה עשויים לספק לכם שלל פתרונות מותאמים אישית.

גישה למוצרים פיננסיים

כרטיסי אשראי לא רק מעניקים הטבות, הם עוזרים לכם לחסוך בצורה פרקטית. גופי האשראי מעניקים הלוואות לכל מטרה, הלוואות לרכישה רכב והלוואות נוספות. בנוסף, הם עוזרים לכם להיות מאורגנים פיננסית באמצעות שלל כלים דיגיטליים. אם זה לא מספיק, כיום חברות אשראי נכנסו לתחום הביטוח והחיסכון, ומציעות שלל פוליסות חיסכון ופוליסות לביטוח רכב, דירה ועוד.

בשורה התחתונה

אם תבחנו את ההרגלים והצרכים שלכם, אתם עלולים לגלות שכרטיס האשראי שלכם לא מתאים או אינו מנוצל כראוי. אם זה המצב, כדאי לשנות אותו עוד היום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים