שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מהרסיך ומחריביך ממך יצאו: עופר כסיף בהתבטאות מחפירה
בושה
סערה במערכת הפוליטית בעקבות התיעוד של "חדרי חרדים" שבו נראה צעיר יהודי מטיח בכסיף "יהודים נרצחו פה, חבר שלי נרצח פה" וח"כ כסיף מאחל לו בתגובה: "בקרוב אצלך".
ח"כ עופר כסיף | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

סערה במערכת הפוליטית בעקבות התיעוד המזעזע שנחשף ב"בחדרי חרדים" שבו נראה צעיר יהודי מטיח בח"כ כסיף במהלך הפגנה בעיר העתיקה: "יהודים נרצחו פה, חבר שלי נרצח פה", וח"כ כסיף מאחל לו בתגובה: "בקרוב אצלך".

מלשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נמסר כי: "הסיבה שרצינו להעיף את עופר כסיף ולפסול אותו מלרוץ לכנסת, בגלל הדברים האלו. מדובר בתומך טרור מוצהר, גייס חמישי בתוך כנסת ישראל. עופר כסיף שהיכה שוטרים תומך באויבנו הכי גרועים, לא צריך להיות בכנסת ישראל".

עוד מבחזית החדשות

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר הגיבה: "עופר כסיף מדגים כיצד שנאת השמאל לעמו מעבירה אותו על דעתו. לאחל ליהודי להירצח? בזיון. בושה וחרפה שחבר כנסת בישראל מתבטא בצורה הזו".

סגן יו"ר הכנסת ח"כ אוריאל בוסו אמר בתגובה: "אין הזיה גדולה מהתיעוד המזעזע הזה, עופר כסיף ח"כ בכנסת ישראל מאחל מוות ליהודי, מאיפה לעזאזל השנאה הזאת ומאיפה השקט של כל חבורתו מהשמאל, אל תסגרו את איילון אבל תשתיקו אותו הוא לא דיבר בעקיפין הוא דיבר מאוד ברור מישהו זעק לעברו איבדתי כאן חבר שנרצח בידי מחבלים וכסיף השיב לו בקרוב אצלך זה אירוע חריג בהשלכות שלו".

במהלך הפגנת שמאל שהתקיימה אתמול (חמישי) בעיר העתיקה בירושלים, הטיח צעיר בחבר הכנסת עופר כסיף "יהודים נרצחים פה, חבר שלי נרצח פה" – בתגובה השיב הח"כ מחד"ש-תע"ל: "בקרוב אצלך".

עוד מבחזית החדשות

מטעם חה"כ כסיף נמסר בתגובה: "גירוש של משפחה פלסטינית מביתה לטובת יהודים גזענים, אלימות קשה של המשטרה נגד מפגינים שלווים, כולל ח"כ, התעלמות המשטרה מרדיפה אלימה של ח"כ בידי מתנחלים ואיחולי מוות והתעלמותה מפנייה של מפקד היחידה לאבטחת אישים להקצות אבטחה לח"כ. מכל זה אתם מתעלמים לטובת אמירה סנסציונית כביכול, שגם היא סולפה בצילום. לפעמים, סיפור על כלב שנשך אדם יותר חשוב מסיפור על אדם שנשך כלב".

בהמשך הודיע חה"כ כסיף כי הגיש תלונה במח"ש בעקבות "תקיפת השוטרים" בהפגנה אתמול נגד גירוש משפחת סוב לבן בירושלים. "אקדים ואומר כבר עתה – לא תשברו את רוחנו ואת עצמת מאבקנו! נמשיך להניף את הדגל הפלסטיני ולהיאבק למען סיום הכיבוש, חופש הביטוי והמחאה, וכנגד גזענות ואלימות בכל זמן ובכל מקום".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים