שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מהו פוליש לרצפה?
פוליש לרצפה הוא בעצם תהליך חשוב מאוד לשמירה על רצפה נקייה ומושקעת וכן להבטחת מראה אסתטי ומושלם של החלל
פוליש לרצפה | צילום: FREEPIK

פוליש מסייע להגנה על הרצפה מפני שריטות ושחיקה ומסייע במניעת חדירה של לכלוך. רצפה שעברה פוליש לא רק מוגנת יותר אלא היא מוסיפה גם ברק ונפח משמעותי לחלל החדר. 

סוגי רצפות מתאימות לפוליש

אם אנחנו מדברים על פוליש לרצפות חשוב לזכור שלא כל סוגי הרצפות מתאימות הן לפוליש. סוגי רצפות שאנחנו יכולים לראות בהן שימוש במקרים רבים של פוליש הן פרקטים, ריצוף שיש, ריצוף רגיל ורצפות בטון. כל סוג רצפה גם דורש מאיתנו לקחת בחשבון שיקולים נוספים כגון סוג הפוליש, כמות השכבות שנשתמש בהם וכמובן טכניקות. 

עוד מבחזית החדשות

כלים וציוד עיקריים

כדי לבצע פוליש לרצפה בצורה מקצועית, לא מספיק להחזיק רק בחומרים עצמם. על מנת לעשות פוליש איכותי ונכון יש להחזיק גם בציוד איכותי ומתאים לכל סוגי הפוליש השונים שניתן להשתמש בהם. אנחנו נרצה לעשות את העבודה על ידי שימוש במכונת פוליש איכותית, מברשות מתאימות, מטפחות ואביזרים נוספים המתאימים באופן מלא לביצוע פוליש לרצפה שלכם. חשוב להדגיש כי אי שימוש בכלים מתאימים עלול לגרום לנזקים רבים לרצפה שלכם ועל מנת למנוע נזקים אלו יש להשתמש בחומרים וציוד מתאים. 

תהליך הפוליש לרצפה בשלבים

למען קבלת תוצאות איכותיות בעת שימוש בפוליש לרצפה, חשוב לעבוד לפי השלבים באופן נכון. התהליך הוא מתחיל קודם כל בהכנת הרצפה טרם שימוש בפוליש לרצפה, הסרה של כלל הכתמים וכמובן לבסוף רק נתחיל בפילוש הרצפה בצורה נכונה ומדויקת. רק לאחר שנעבוד בהתאם לשלבים הללו אנחנו נוכל להבטיח ברק יוצא דופן וכמובן רצפה נקייה שאין כמותה. 

בחירת הפוליש המתאים

אין דבר חשוב יותר מאשר לבחור את הפוליש הנכון בעבור הריצוף שלכם והמתאים ביותר עבורכם. בחירה של סוג פוליש שאינו מתאים עלולה לייצר פגמים וכמובן פגיעה בריצוף שלכם. אנחנו יכולים לראות סוגים רבים של פוליש הזמינים בשוק, ישנם סוגים רבים ומגוונים ולכן חשוב לקחת בחשבון משתנים רבים כגון סוג הרצפה שעליה אנחנו מעוניינים בביצוע הפוליש וכמובן את הגימור הרצוי. כל אלו יבטיחו לנו כי הרצפה שלנו תקבל את הברק המושלם. 

עוד מבחזית החדשות

טיפים לשמירה ותחזוקה של רצפה לאחר ביצוע פוליש

על מנת לשמור על הברק והמראה של רצפה שעברה פוליש, יש לעקוב אחרי טיפים לתחזוקה. ניקוי תקופתי, אמצעי מניע, וכמובן הימנעות מטעויות נפוצות יכולים לסייע בשמירה על הברק המושלם לאורך זמן. לשם כך הכנו לכם מספר טיפים על מנת לשמור על הפוליש של הרצפה:

אחרי ביצוע פוליש לרצפה, חשוב לעקוב אחר הטיפים הבאים כדי לשמור ולתחזק את הרצפה במצב הטוב ביותר:

1. ניקוי תקופתי – עליך לנקות את הרצפה באופן תקופתי על מנת להסיר אבק, לכלוכים ועוד. ניתן להשתמש במטלית לחה או מטלית רכה על מנת לנקות את הרצפה ולהסיר את הלכלוכים השונים. 

2. שימור – כדי למנוע כתמים ושריטות על הרצפה, יש להימנע משימוש בכלים קשים וחדים ברצפה לאחר פוליש. אלו עלולים לגרום לפגיעה קשה ברצפה עצמה וכמובן בברק של הריצוף לאחר הפוליש.

3. תבחרו נכון את חומרי הניקיון שלכם – חשוב להימנע משימוש בנוזלים כימיים שונים על הרצפה. חומרי ניקוי פוגעניים ולא מתאימים עלולים לגרום רק נזק ולא תועלת. 

אם ברצונכם לקבל אינפורמציה נוספת בנושא פוליש לרצפה ממליצים אנו לכם להיכנס ללינק להעשרת ידיעתכם. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים