שיתוף
תגובות
חדשות » מהומות בכלא באיראן: שריפת ענק וירי לעבר אסירים
מהומות באיראן
דיווח של ערוץ "איראן אינטרנשיונל" טוען שהאסירים שברו את הדלתות כדי לצאת מהתאים שהתמלאו בעשן, בגלל שריפה שפרצה בבית הכלא
תגיות: ,
שרפה פרצה בכלא אבין בטהראן

הלילה (מוצ"ש) התקבל דיווח מכלי תקשורת בלונדון המכונה "איראן אינטרנשיונל" ומזוהה עם האופוזיציה באיראן, כי לפחות ארבעה בני אדם נרצחו במהומות שפרצו בכלא אבין שבטהראן. על פי הידוע, התפרעויות האסירים יצאו משליטה והסוהרים ניסו לדכא את המהומות באמצעות גז פלפל וירי חי. לעומת זאת סוכנות הידיעות הרשמית באיראן "אירנא" דיווחה מפי גורמים רשמיים כי שמונה בני אדם נפצעו אך איש לא נהרג.

עוד מדווחים בלונדון, כי על אף הירי "מפגינים מודאגים" צעדו לכיוון הכלא במחאה על היחס לאסירים. על פי הדיווח השכונות הסמוכות לכלא הפכו ל"זירת התנגדות למשטר". כלי התקשורת בלונדון טוען כי הלהבות מהאזור נראו למרחוק, כאשר ברקע נשמעים הדי ירי ופיצוצים עזים.

השרפה החלה ככל הנראה אתמול בבוקר בשעה  9:00 (שעון טהרן) כאשר "הסוהרים ירו על האסירים בזה אחר זה, ואז אזעקת הכלא נשמעה לראשונה, ולאחר מכן היא הופעלה עוד כמה פעמים". עוד דווח כי הסוהרים ירו כ-300 כדורים חיים, וכי האסירים ניסו לפרוץ את אגף 2 של בכלא בחסות השרפה, אך ללא הצלחה, שכן הסוהרים השתמשו בגז פלפל כדי להרחיק את האסירים.

על פי דיווחים שונים, פונו מספר אסירים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, בשל פציעות ירי ושאיפת עשן, ולטענת הדיווחים נקבע מותם של ארבע אסירים. כאמור, המקורות הרשמיים באיראן מכחישים טענה זו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים