שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מבוכה לרשות הפלסטינית: שישה אסירים ברחו מבית מעצר בחברון
משפחותיהם של שניים מהנמלטים הסגירו אותם לרשות | הרשות לא פנתה לישראל בבקשת סיוע | אחד האסירים טוען ששילם מאה אלף שקל תמורת שחרורו וזיכוי מהאשמת שווא
אסיר בכלא אילוסטרציה | צילום: Pictrider, שאטרבטוק

שישה אסירים נמלטו אתמול (שני) מבית מעצר אלקלעה בחברון. המשטרה הפלסטינית פתחה במצוד אחריהם. דובר המשטרה פרסם את שמותיהם, תמונותיהם ואת העבירות המיוחסות להם, וקרא לאזרחים לדווח אם נתקלו בהם.

המשטרה הפלסטינית לא פנתה לרשויות בישראל בבקשת סיוע, וההנחה היא כי האסירים שוהים בשטחי הרשות הפלסטינית. שניים מהאסירים הנמלטים נתפסו על ידי משטרת חברון, לאחר שמשפחתם הסגירה אותם. במהלך היום פורסם סרטון ברשתות הפלסטיניות, שבו אחד האסירים מודה לחבריו ולמשפחתו על התמיכה בו לאחר הבריחה.

עוד מבחזית החדשות

אחד הבורחים מבית המעצר "אלקלעה", פרסם קטע וידאו אותו צילם בתחנת דלק בישראל ובו האשים את הסוהרים בבית הכלא בשחיתות. בסרטון דרש האסיר מהשוטרים שיחזירו לו סכום של מאה אלף שקלים אותו גבו בתמורה לשחרורו מהכלא. לטענתו, הוא שילם את הכסף כדי שיזכו אותו מהאשמת שווא של רצח "בניגוד להאשמות לא הרגתי אף אחד וכל מי שלקח ממני מאה אלף שקל כדי לשחרר אותי, שכח אותי" האשים האסיר.

האסיר הנמלט, סח'ר אבו פנאר, טען כי הוא חף מפשע והבהיר שבגלל שחיתות נכנס לכלא מלכתחילה. הוא דרש את כספו בחזרה והזהיר כי אם תוך שבעה ימים לא יקבל את הכסף, יפרסם את שמות לוקחי השוחד ויפרסם פרטים אודותם. "כל אלו שלקחו ממני את הכסף צרכים להחזיר לי אותו במיידי, אחרת אפרסם בימים קרובים סרטון נוסף בשידור חי על פרטיהם".

הסרטון של האסיר הנמלט פורסם ברשתות החברתיות וצבר תאוצה רבה. מספר רב של מגיבים לפרסום תמכו בו ודיברו על השחיתות הרבה ברשות הפלסטינית. משטרת חברון כאמור, פרסמה את תמונותיהם של כלל האסירים הבורחים, עם דרישה בסיוע ללכידתם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים