שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לראשונה מאז מינויו לשר: בן גביר הודיע למשטרה שיעלה להר הבית
מחר אמור להתקיים במשטרת ישראל דיון לגבי היערכות הכוחות, שיאבטחו את עליית השר בן גביר להר הבית. זו הפעם הראשונה שבה יעלה השר איתמר בן גביר להר מאז הושבע לשר
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהר הבית - ארכיון | צילום: מנהלת הר הבית

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הודיע הערב (ראשון) למשטרה כי בכוונתו לעלות להר הבית בימים הקרובים, לראשונה מאז הושבע לשר. העלייה להר הבית תדרוש מהמשטרה היערכות מיוחדת כדי שהאירוע יעבור בשלום. 

מחר אמור להתקיים במשטרת ישראל דיון מיוחד, לגבי היערכות הכוחות, שיאבטחו את עליית השר בן גביר להר הבית. בעבר היו מקרים בהם התנגדה המשטרה לעליית אנשי ציבור להר הבית משיקולים ביטחוניים, אך הפעם היא תיערך לבטח את השר הממונה עליה.

עוד מבחזית החדשות

לאחר הפרסום צייץ בן גביר "אני מודה לכל כלי התקשורת על ההתעניינות בנושא העלייה להר הבית. אכן, הר הבית הוא נושא חשוב וכמו שאמרתי אני מתכוון לעלות להר הבית. לגבי לוחות הזמנים, אני מבטיח לעדכן כשאעלה. עד אז, אשמח שכל ערב ייפתחו מהדורות החדשות עם ידיעות שעוסקות בשאלה מתי אני מתכוון לעלות להר הבית".

השר בן גביר, יעלה להר הבית ככל הנראה ביום שלישי הקרוב, בפעם הראשונה כשר לביטחון לאומי בממשלת ישראל. מוקדם יותר היום, במהלך טקס החילופים שערך עם קודמו בתפקיד, עמר בר-לב, אמר בן גביר "אתה לא המאוים היחיד. אני ואשתי מקבלים תמונות של סכינים וקריאות רצח. זה גם יהודים אנרכיסטים שהגיע הזמן לטפל בהם. אני לא מקל ראש בשום תיק או מישהו שמפריע ופוגע, אבל מדי יום מאות אירועים של יידויי אבנים כלפינו ביישוב היהודי בחברון או תושבי השומרון, מאות אירועים בגליל ובנגב כלפי יהודים כי הם יהודים. בירושלים, פוחדים ללכת לכותל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים