שיתוף
תגובות
חדשות » לראשונה בישראל: אל על מקימה סימולטור טיסה מתקדם
מתקן הסימולטור יכלול ארבע סימולטורים של דגמי ה-787 ו-737, והוא יאפשר אימונים לטייסי החברה בהתאם לסטנדרט המקצועי והקפדני הנקבע ע"י אל על
סימולטור הטיסה | צילום: אל על

אל על עתידה לחנוך בחודשים הקרובים מתקן סימולטורים לטיסה המתקדם ביותר בישראל, ומהמתקדמים בעולם, אשר יוקם על ידי חברת AFG האמריקאית. מתקן הסימולטורים ייתן מענה לציי מטוסי ה-787 וה-737 שמופעלים על ידי החברה. הסימולטורים במתקן יהיו בבעלות AFG, חברה אמריקאית המתמחה בהקמה ותפעול של סימולטורים מתקדמים ומרכזי הדרכה לטייסים בתחום התעופה האזרחית ברחבי העולם. חברת AFG מפעילה 11 מתקני סימולטור מתקדמים ברחבי העולם המאושרים ע"י רשויות התעופה העולמיות.

סימולטור הטיסה, מבחוץ | צילום: אל על
סימולטור הטיסה | צילום: אל על

ע"פ ההסכם, חברת AFG תקים ותתחזק את המתקן שיוקם במרכז הארץ, באזור התעשייה בעיר שוהם. במסגרת העסקה אל על תבצע את הכשרות ואימוני הטייסים שלה במתקן. עבודות ההכנה להקמת מתקן הסימולטור החלו לאחרונה וימשכו בחודשים הקרובים. הפעלת הסימולטורים במתקן צפויה להתחיל בחציון השני של שנת 2023. גודלו של המתקן כ-2,400 מ"ר, גובהו 14 מטר והוא יכלול קומת קרקע עם שתי קומות גלריה נוספות. קומת הקרקע צפויה לקלוט בהתחלה שני סימולטורים ועתידה לקלוט בהמשך שניים נוספים, כך שיפעלו 4 סה"כ.

עוד מבחזית החדשות

ע"פ הרגולציה הישראלית והעולמית, טייסים בענף התעופה האזרחי נדרשים לקיים מספר אימוני סימולטור בכל שנה כדי לשמור על כשירות, כאשר הנהלים המוקפדים דורשים אימונים בסימולטור תלת מימדי ומתנועע. טייסים רבים בישראל ובמזרח התיכון נוהגים לנסוע לאימונים בסימולטורים שונים הממקומים באירופה ובמקומות נוספים בעולם, מאחר שעד היום לא היה מגוון של סימולטורים זמינים מסוג זה באזור המזרח התיכון. 

קובי גולן, ס' סמנכ"ל תפעול בינלאומי באל על, בירך על המהלך ואמר: "זה אירוע היסטורי של ממש ובשורה אדירה לאל על. כחברה ששמה בראש סדר העדיפויות את כשירות טייסיה ואת בטיחות הטיסה, אנו מאפשרים לטייסים המצוינים שלנו להתאמן במתקן מתקדם וזמין. מתקן הסימולטור שיוצב בישראל יסייע לאל על גם בחתירתה המתמדת לאופטימיזציה וליעילות תפעולית וזאת הודות למיקום הסימולטור ולניהול תהליך הכשרת צוותי האוויר בצורה יעילה ומיטבית". 

מנכ"ל AFG מר פדרו סורס, בירך גם הוא על המהלך ואמר: "אל על וAFG- איחדו כוחות כדי להפוך סוף סוף שנים של חלומות למציאות, ע"י הקמת מרכז אימונים מסחרי לסימולטור טיסה בישראל. אנו גאים מאוד שנבחרנו ע"י אל על להקמת מרכז הדרכה זה. מרכז ההדרכה יהפוך למרכז המצוינות של אל על בשנים הקרובות".

מדבריו של קברניט אודי ילון, הטייס הראשי של אל על וראש אגף מבצעי אוויר: "מדובר בבשורה משמעותית עבור צוותי האוויר, שכן חברת אל על בעלת סטנדרט גבוה וקפדני בכל הנוגע לכשירות טייסיה ומקצועיותם. המתקן החדש יאגד תחת קורת גג אחת את הסימולטורים המתקדמים ביותר, המשלבים מערכות בקרה חדישות שתאפשרנה לטייסים להתאמן בתרחישים שונים במהלך הטיסה ועל הקרקע. מיקום הסימולטורים וזמינותם ישפיעו על היכולת לתרגול ולביצוע קורסים וישפרו את זמינות הטייסים לטיסות״. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים