שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » לקראת שורת החלטות דרמטיות: מרן הגר"ד לנדו נועד עם זקן המועצת
לאחר למעלה מחודש מאז פטירת מרן הגרי"ג אדלשטיין הגיע ראש ישיבת סלבודקה מרן הגאון רבי דב לנדו למעונו של מרן ראש הישיבה וזקן המועצת הגרב"מ אזרחי
ביקור הגר"ד לנדו במעון הגרב"מ אזרחי | צילום: באדיבות המצלם

למעלה מחודש עבר מאז פטירת מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, ונדמה כי משבר ההנהגה תם. אמש, בשעת לילה מאוחרת ביקש מרן ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו להגיע לביקור חריג במעונו של ידידו מנוער מרן ראש הישיבה וזקן המועצת הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי בשכונת בית וגן בירושלים.

סמוך לחצות הלילה נכנס ראש ישיבת סלבודקה למעונו של זקן המועצת כאשר השניים מעלים זכרונות מימי קדם. לאחר דקות ספורות בקשו השניים מהמקורבים שנכחו בחדר לצאת בכדי לשוחח ביחידות.

עוד מבחזית החדשות

וכך, במשך למעלה ממחצית השנה דנו שני מנהיגי הדור במגוון סוגיות בוערות שעל הפרק ובהם: הבחירות לרשויות המקומיות שיערכו בעוד חודשים ספורים כמו גם מגוון נושאים בוערים אחרים העומדים על סדר יומה של המגזר החרדי.

בתום השיחה הממושכת יצא מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו ממעונו של זקן המועצת בשכונת בית וגן בירושלים כאשר הוא חוזר למעונו שבגבעת הישיבה בבני ברק.

מקורבים לבית ראש הישיבה הגר"ד לנדו אומרים כי מדובר בביקור חריג במיוחד. "ראש הישיבה ממעט לצאת מבני ברק, וכאן ביקש באופן אישי לנסוע במיוחד בכדי להיוועד עם ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי. מדובר ללא ספק במשהו חריג שבוודאי את השלכותיו נדע כבר בקרוב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים